Sad Glad
Kolestrolet som täpper till dina artärer
Malmö MC Service har väl slutat serva Ducatis? Eller åtminstone slutat serva nya kunders ducatis för det verkar som att han servar vissa (hans mest troga kunder?). Mig kunde han tyvärr inte ta emot.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Sad Glad skrev:2639937Malmö MC Service har väl slutat serva Ducatis? Eller åtminstone slutat serva nya kunders ducatis för det verkar som att han servar vissa (hans mest troga kunder?). Mig kunde han tyvärr inte ta emot.

*Superlight* skrev:2639944Det beror på vad som ska göras på hojen...och inte på vem som äger hojen, Olle kan inte beställa hem delar från Ducati längre eftersom Ducati Malmö stängde av hans konto och kräver procent på alla delar han behöver för att serva sina kunder...
Det är väl tacken för att han bla betalade deras lokalhyra i över 1år innan de startade...![]()
Ni hinner. Dom har öppet till 14.00KGK skrev:
rfb skrev:2639936Och vem bryr sig?![]()
Finns det inga andra sidor du kan va inne på nu!! Typ peugotkombi.com
(s)pökrider skrev:2641168Ja inte du iallafall!! Du har ju lagt hjälmen på hyllanFinns det inga andra sidor du kan va inne på nu!! Typ peugotkombi.com
![]()

Det verkar vara lite dålig markfrigång på dendäraKGK skrev:2641712de får in några sådana här![]()
![]()
|
|
Äntligen!
Om du, som jag, ständigt åk... |
|
|
Missa inte förköpstävlingen
Jul närmar sig och även om ... |
|
|
Sista chansen!