Ducati -AVA MC

• Thread starter Thread starter KGK
  • Start date Start date
Malmö MC Service har väl slutat serva Ducatis? Eller åtminstone slutat serva nya kunders ducatis för det verkar som att han servar vissa (hans mest troga kunder?). Mig kunde han tyvärr inte ta emot.

Sad Glad skrev:
2639937 Malmö MC Service har väl slutat serva Ducatis? Eller åtminstone slutat serva nya kunders ducatis för det verkar som att han servar vissa (hans mest troga kunder?). Mig kunde han tyvärr inte ta emot.

Det beror på vad som ska göras på hojen...och inte på vem som äger hojen, Olle kan inte beställa hem delar från Ducati längre eftersom Ducati Malmö stängde av hans konto och kräver procent på alla delar han behöver för att serva sina kunder...

Det är väl tacken för att han bla betalade deras lokalhyra i över 1år innan de startade...:näsblod

*Superlight* skrev:
2639944 Det beror på vad som ska göras på hojen...och inte på vem som äger hojen, Olle kan inte beställa hem delar från Ducati längre eftersom Ducati Malmö stängde av hans konto och kräver procent på alla delar han behöver för att serva sina kunder...

Det är väl tacken för att han bla betalade deras lokalhyra i över 1år innan de startade...:näsblod

Okej, då förstår jag.

Ja det är en rätt tråkig historia det där. Hoppas det ordnar upp sig så småningom.

(s)pökrider skrev:
2641168 Ja inte du iallafall!! Du har ju lagt hjälmen på hyllan:whip Finns det inga andra sidor du kan va inne på nu!! Typ peugotkombi.com:arsele

Det där med stavning, pökis, peugeot...hmmm...

Ja, du kan få köpa min hjälm... 900kr...för en oanvänd Suomy, oooops, glömde att du har Small, liten hjärna? :pannkyss

de får in några sådana här :)

cover_5.jpg

Den generella åsikten om AVA MC verkar vara att de inte duger till mycket... Skönt o höra! Jag håller med till 100%. Yes, they suck!

Back