Ducati -AVA MC

• Thread starter Thread starter KGK
  • Start date Start date

KGK

1200
Gick med
1 Jan 2006
Hoj
KGK
Svängde förbi AVA och såg att de har börjat sälja Ducati, vad säger ducatinissarna om det :va

De hade nya Multistrada 1100 i butiken :)

Jag läste att affären hängde mellan AVA och Galne Gunnar. I och med att Galne Gunnar tänker profilera sig lite mer exklusivt så gick kontraktet till AVA.

Fist Woman skrev:
2638959 du flamear va?

ska jag åka förbi med digitalkameran?, ska ändå ut en sväng

butiken var full i gubbar med skinnväst-stil, de verkade ha klubbträff där så de kanske börjar med HD också

Att jag sätter min fot på AVA lär inte hända om det så innebär att jag istället skulle åka till Malmö för service/reservdelar.

Eftersom Din MC (som oxå säljer Suzuki) ligger ungefär 4 gånger längre bort än AVA så vänder man sig i första hand till AVA när man ska köpa reservdelar men när dom inte svarar i telefonen på reservdelar efter tre (!) hela dagar känns det helt plötsligt inte alls jobbigt att åka ända ut till Rotebro med tunnelbana, pendel och buss för en liten packning!

Var det en synvilla ??
Dom nämner inte nåt om Ducati...
( Dock bara en koll på deras hemsida. )
Blev lite orolig för en stund.

amullo skrev:
2639588 Att jag sätter min fot på AVA lär inte hända om det så innebär att jag istället skulle åka till Malmö för service/reservdelar.

Lär väl tyvärr inte bli någon skillnad om du åker till Malmö..., så länge strulputte äger det...:näsblod

"Jag läste att affären hängde mellan AVA och Galne Gunnar. I och med att Galne Gunnar tänker profilera sig lite mer exklusivt så gick kontraktet till AVA."
;):):)
AVA kommer inte bara att saluföra rakvattnet "Desmodromic dreams" utan även försommarkollektionen "Veni Vidi Venturi" och tandpastan
"999: let your teeth shine"

don_tomazo skrev:
men när dom inte svarar i telefonen på reservdelar efter tre (!) hela dagar känns det helt plötsligt inte alls jobbigt att åka ända ut till Rotebro med tunnelbana, pendel och buss för en liten packning!

se det som en liten utflykt! det är skitfina teens därute att kolla på när man åker tåg.

Teo skrev:
2639690 se det som en liten utflykt! det är skitfina teens därute att kolla på när man åker tåg.

Jag hade otur att drabbas av preteens på min tågvagn. Usch vilket liv!

*Superlight* skrev:
2639636 Lär väl tyvärr inte bli någon skillnad om du åker till Malmö..., så länge strulputte äger det...:näsblod

Är han så farlig? Har iofs bara vart där två gånger men det har inte vart några problem, andra gången sparkade jag av växelpinnen vid midhem när jag var på väg hem, då var jag glad att han hade öppet... :näsblod

Vad är det då? Långa väntetider, dålig service? Så man vet vad man har att vänta sig...

imaster skrev:
2639888Vad är det då? Långa väntetider, dålig service? Så man vet vad man har att vänta sig...

Ducati Malmö = För mycket att dra upp här... :näsblod och jag är dessutom inte elak nog att göra det...

Var det Ducat Malmö du var hos, eller Malmö MC Service (Ollenelli) som ligger på baksidan och servar/reparerar Ducati sen 30år?

Malmö MC Service har jag bara gott att säga om :tummenupp

*Superlight* skrev:
2639898 Ducati Malmö = För mycket att dra upp här... :näsblod och jag är dessutom inte elak nog att göra det...

Var det Ducat Malmö du var hos, eller Malmö MC Service (Ollenelli) som ligger på baksidan och servar/reparerar Ducati sen 30år?

Malmö MC Service har jag bara gott att säga om :tummenupp

Jasså det är så pass... ;)
Jo det var Ducati Malmö jag var hos. Malmö MC Service fixade min hoj via telefon så det är en kille som kan sina saker... :näsblod

Nyheter
Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Back