Då kommer det ett avslut på denna tråden!
När jag äntligen blev bättre och kunde ”typ” röra armen så började jag fixa med det sista på hojen.
Den startade inte första gången vi provade, andra tillfället så hade vi startgas, då rände den direkt, så vi visste att det fanns gnista.
Jag frågade en kompis som kan mycket om dessa hojarna och han sa ta och gör rent alla insprut innan du fortsätter.
Jag plockade av alla 6 och gjorde rent dom i ultraljud och sen med en rengöring med att pressa igenom rengöringsmedels ifrån båda hållen.
Tredjegången gillt med att starta, och den går igång med ett VRÅL!! DirEkT!!
Detta är 1 vecka före 61 års-racet, jag hade accepterat att det inte skulle bli något detta året, men nu såg det lovande ut igen om jag orkade få dit hojen.
Jag kunde juh inte köra den men det hade varit kul att visa upp vad man hållit på med ett år.
Pratade med MCHK, dom ville gärna ha hojen där, så jag fick en fin plats precis vid ingången, jag sa till dom att jag vill inte bo själv så jag bor hellre vid mina kompisar, då sa dom att vi kunde bo där allihop.
Plus, att vi fick åka runt med hojen i parad! Tack MCHK.
Sen tvingar jag min kompis Mr Moto här på forumet som brukar vara en av dom som jag bor med på olika ”bandagar”, att han skulle kunna köra hojen på paraden! Som tur var är han erfaren och vågade sig på det, så det blev succé. Jag hoppas att han kan skriva lite om hur det vara att köra den här.

Tack till er båda Christer och Kenth, hade inte ni hjälpt till i Linköping hade jag inte kunnat komma dit.
Det känns som ett perfekt slut på denna resan, och det ska bli kul att ta ut denna hojen lite då och då under åren. Tack för alla som kom fram och snackade med oss och som har följt tråden.
Här är en liten video som komprimerar dagarna i Linköping.