Släpptes i samband med ny "Ducati Corse" logga på Milano-Mässan nu i veckan, rätt schysst, både logga & hoj!
[YOUTUBE-ID]gWOeE8JFY8A[/YOUTUBE-ID]
[YOUTUBE-ID]gWOeE8JFY8A[/YOUTUBE-ID]
Bifogat
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Knöt sig lite i magen där...
Så vacker...
...så dyr...
...svårmekad och med det största behov av detsamma (mek i sista stund asså)...
...så underlägsen en Gixx - i allt utom vikt o möjligen utseende (kolla bara färgerna i en Corse - Grön, Röd o något...Vit va?) nästan samma förnimmelse som B-läget på en mattsvart GixxThou... :målaentavla
Varför finns Ducati kvar som varumärke egentligen, hmmm, ... för att den är sexig kanske...
Verkar som att anhängare av Apple o Ducce har mycket gemensamt - en ideologi kring något utöver det vanliga... och omöjliga. Något vackert, som endast fungerar i händerna på en "troende & trogen, Bologna-pilgrim"
/Gixx-4-ever, Luv my Gixx and my Jailbreaked iPod - best of 2 worldz![]()
Moahaha... läs igen o förstå sarkasmen!Görs inte ipod av Apple![]()
Så vacker...
...så dyr...
...så underlägsen en Gixx - i allt utom vikt o möjligen utseende (kolla bara färgerna i en Corse - Grön, Röd o något...Vit va?) nästan samma förnimmelse som B-läget på en mattsvart GixxThou... :målaentavla
Varför finns Ducati kvar som varumärke egentligen, hmmm, ... för att den är sexig kanske...
Verkar som att anhängare av Apple o Ducce har mycket gemensamt - en ideologi kring något utöver det vanliga... och omöjliga. Något vackert, som endast fungerar i händerna på en "troende & trogen, Bologna-pilgrim"
Moahaha... läs igen o förstå sarkasmen!
Bägge är udda, o jag gillar bägge, men liksom Apples iPod, måste nog även Duccen Jailbreakas - lättast genom att byta till en Gixx
Utseendemässigt är Duccen nästan lika vacker som en iPod.... eller nået![]()
Verkar väcka känslor.. ska nog köpa en bara därför..![]()
Eftersom du har en en Gixx K8, och dessutom ofta har vettiga och spetsiga inlägg, gillar jag dig oxåvilket förbannat jäkla gnäll...![]()
Eftersom du har en en Gixx K8, och dessutom ofta har vettiga och spetsiga inlägg, gillar jag dig oxå
Värre då med Ankan som är inställsam och av samma kön
(/:fredagshumör)
Det bästa med den är att pöbeln inte har råd vilket är ju najs. Hur kul är det att se sin riskokare i 30 ex på Bulten var och varannan dag ? Det är fan som att ha en flickvän som alla kan unna sig he he...Annars vet jag inte riktigt vag jag ska säga om färgerna annat än att de är fula.
Det bästa med den är att pöbeln inte har råd vilket är ju najs.
Du skulle plockat av dig freestyle'n och satt dig längst fram i klassrummet där i slutet på gymnasiet, då man lärde sig det viktiga här i livet.. En vanlig Volvo V70/SAAB 95 är väl dyrare än en 1198S? Känns ju verkligen som en s.k statuspryl då![]()
Du verkar ju ha en Ducce 1098 - OCH en WRX...?
Man väljer väl antingen en WRX STi & Gixx1000 (som jag) eller en Ducce 1098 & i så fall en Citra CV2!? Design, före all funktion?
"Råd" är väl sekundärt - speciellt med dagens räntor... alla har "råd" med allt! Bara att låna till lånen... juh!
Hmmmm.... en Ducce i vardagsrummet, istället för blommorna - ingen dum ide! Skall bara övertyga en fru - säkert lätt o fixat över en kopp kaffe.![]()
Så vacker...
...så dyr...
Heh knöt sig lite i magen där. Instruktör som skryter om sin dussin hoj "gixxern" världsbäst och alltförmodar att du äger en gixxer, orkar inte ens kolla din profil. Såklart gixxer spöar ju allt, heh. Nej Ducati finns för och ta luften ut radfyra muppar som tror dom vet allt om allt. Och jag vill absolut inte ta ur gixxern ur produktion. Ducati måste ju ha nåt och spöa..
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |