Du dör inom en timme, vad gör du?

Äh, Liemannen är säkert en ful fisk som gillar att bluffa. Det finns en speciell kö i helvetet för "en livsstid på 60 min" personer.

Egentligen borde man väl göra något som kan förändra världen så mycket som möjligt? Ge sin sista "aktning" till politikerna kanske... :smasha

Antingen stuntat i 60 min lr tagit Corvetten o letat upp första bästa snutj*vel för att få en RIKTIG amerikansk biljakt (i 60 min)

Men troligen hade jag suttit hemma med min sambo o barn o haft hela familjen ågren på besök...

.../Yoshi

Drar en wheelie genom stadens torg komplett naken runt runt... tills jag trillar av pinnen :D Då lär det ju bli en minnesvärd död iaf

man kanske skulle springa naken i en tjyrka eller prutta med armhålerna i ett bibbijotek?

Jag lutar mig framåt och hoppas att han ska låta mig leva:D :yoparty :D

Om inte får man väl åka till sina päron och säga hej..

Hade nog lagt mig i soffan med en cigg och lyssnat på lite musik.

Hade jag haft en månad istället hade jag åkt någonstans där solen skiner, massagen är fullservice och banorna är öppna.

varför ska alla runka i sista sekund, är det upphetsande? tjuff tjuff tjuff- buähähähä, jag ska dö- tjuff tjuff tjuff...
Nä, jag hade ringt till alla jag älskar och talat om att jag gör det och varför, för det gör man för sällan. Sen hade jag lagt mig med frugan och lillan i soffan och myst till en film, öppnat min 12 åriga Glenfiddich och testamenterat min 18 åriga Highland Park till polarna jag fick den av, för att partajja jävlar på begravningen.

Hade sagt adjö till familjen.
Sen hade jag och hunden gått ut i skogen, suttit mig på en stubbe och njutit av tystnaden den sista tiden.

Först nulla så som aldrig förr, sen tya ett av de snabba fordonen å köra så fort så tiden gick baklänges, så det så...:yoparty

Tänkbart scenario:

Jag tror han fryser om fötterna... :gnissla

Man hade väl inte gjort det man skulle vilja för man skulle väl bli handlingsförlamad..

Skulle kanske städa ut sånt mamma inte ska behöva hitta sen när hon tömmer huset. Och så skulle jag köra hem sonen till henne så han slipper va här när Liemannen kommer hit för sista gången. Sen hade man väl ringt nån antar jag.

Och när det väl är dags har man förhoppningsvis förlikat sig med tanken och är istället glad att man äntligen ska få träffa dem man förlorat igen.

Uppdaterat i versionssystemet och mailat chefen sista frysen av koden, så att arbetet kan fortsätta ;)

det beror helt på vad man hunnit med innan denna sista timme infinner sig...
men har jag inte hunnit:
-äga en cadillac coupé deville 66:a.
-nulla tills jag är trött på det.
-köra hoj och bil fort som fan.
-ouiiila.
-gå bärsärkargång med allt vad mina favoritvapen heter och befria världen från allt vad idioter, patrask, brottslingar, slödder och löst folk heter i den mån jag kan...
-äta och dricka det godaste som finns.
-lyssna på den bästa låten som finns.
-säga hejdå till polarna.
-tala om för flickan exakt hur mycket jag älskar henne och varför.

så ska jag faan i mig göra det!

*/ ?>
Nyheter
Sista dagarna för ”Early Bird”, Gotland Ring Bike Week!

Boka senast lördag 31/1 för...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Back