Du dör inom en timme, vad gör du?

Jag ringer nän pheeet advokat och överklagar liemannens beslut om verkställandet.
Sen gömmer jag mig ett par månader tills det blir en treskodom och
överklagar igen.

Man vet ju att i Sverige så går man ju fri om man e psykfall vid gärningen
(vilket man måsta vara om man går omkring i svarta trikåer med draculamantel och tomt face och mördar folk). Vill ju inte att herr Lieman skall gå fri så jag anlitar sen ett x-team från nån 1% klubb som bankar på han lite.

Sen lever jag lyckligt i tre fyra dagar tills jag klotar med grabbens 85cc cross o bryter nacken.
Efter det lever jag visserligen i 60 år till.....men inte lycklig.

En timme liksom, då hinner man precis ringa till folk och tala om vad man känner för dem och sen är det slut - ha telefontid sista timmen i sitt liv, kul.

Hade varit kul att försöka hålla sig över 300km/h med hojen tills det tog slut :hihi

Tar livet av mig, vill själv bestämma hur och när.

Drar i struten i en kvart och kastar mig sedan på hojen och drar en bombrepa i bästa gr-stil mot uppsala vilket gör att liemannen plockar mig lagom när jag når rondellen vid infarten till U-sala....

Stockholm - Uppsala på 45 minuter! Det är ju sjukt fort ju... :arsele

Runka på perrongen och ta tåget går nog fortare om det är till Uppsala du vill...

Man lär ju flöjta tills det kommer bara varm luft alt. det svartnar för ögonen..

Hinner jag mot förmodan klart inom 60 minuter så blir det till att försöka tömma barskåpet med början på de dyra grejerna.

Tjackar en puffra, dricker en Laphroaig sen beger jag mig till NK.
Där åker jag upp till sportavdelningen och hämtar ett basebollrack för att sedan gå till avdelningen med finporslin och kristallglas.

Där röjer jag runt med mitt basebollrack tills jag tröttnar och sedan avslutar det hela med en plugg i skallen !

Over and out !

Stockholm - Uppsala på 45 minuter! Det är ju sjukt fort ju... :arsele

Ja, skulle ligga i minst 105-110 hela vägen.... Om det inte ligger nån djävla slöhög i högerfilen med typ släpvagn.. :mad:
frågan är om jag vågar pröva vänsterfilen såhär sista timmen i livet... :skrämd

Måste ju prova E någon gång så varför inte, sen hyra en en flock honor sen ha orgie.

Men annars får man väl göra ett skysst avslut för nära, inte jag som lider när det blir svart (frågan om gör dom det:) )
Sätta sig vid telen med en cigg och en rejäl grogg.

Säga hej då till nära och kära, sen ta min första och sista tripp.
Har alltid varit nyfiken på hur det känns.

*/ ?>
Nyheter
Sista dagarna för ”Early Bird”, Gotland Ring Bike Week!

Boka senast lördag 31/1 för...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Back