Du dör inom en timme, vad gör du?

skriva ett lååååångt brev och därefter korka upp med favoritmusiken i bakgrunden. Sen hoppa upp på bågen och störta in i en betongvägg i 270km/h :tummenupp

Fördel med att bara ha internetvänner.:) Jag skulle bara skrivit nånting där uppe i MSN under personligt meddelande. Sen ta några öl och spela Playstation2. Typ tjöra några varv på ringen med min Audi RS6 avant.:yoparty :tummenupp

Känns lite som "The bucket list" det här.

Bara att plocka fram listan o ta det man hinner med...

Helt seriöst så hade jag rånat en bank!
Och gett pengar till nära och kära! Hade tagit farväl till familj.
Sen hade jag tagit en snus, Satt på någon skön låt i mp3n, Och kört hoj de sista sekundrarna!

Jobbigt om man står där å inte får igång bågen bara!:mad:

Knarka måste man prova också! Det hade jag inte hunnit med, nej.:huvet

Lagt mig i fosterställning i ett hörn och lipat.

Tragiskt.
Sådär säger bara den som inte levt livet.

Nä fy fan - Själv skulle jag stå rakryggad och spotta bästa whiskyn rätt i ansiktet på döden när han kommer!
Efter att tidigare ha:

- Dratt en fire-burnout i kommunalhuset med nån av hojarna
- Korkat upp min Chateau Margaux 81 (som jag är för snål för att öppna nu! :))
- Ätit blodiga tornedous med hasselbackspotatis och sparris till vinet
- Haft sex
- Ringt mamma

Ja lånnar farsans bleejd fattaru vel!!!

Ahaaarru - en bläjd! Dåm jör 350 lett har ja hört!

Last edited:
Ahaaarru - en bläjd! Dåm jör 350 lett har ja hört!

Jao för fuan.... minnst! En gånng tjörrde ja å farsann på motor väggen när Ghostrider burna för bi! farsann drog direckt upp på bakan å wheeela för bi han i 350 lett!!

Bara för att du närmar dig slutet så tycker jag inte att du ska tumma på tredagars-regeln... :arsele

:rofl

Last edited:
60 minuter. Dra på skinnet med hjälm och allt - 5 minuter. Åka in till Sviestad - knappt 10 minuter. 45 kvar.

Planka in med båge? Vete tusan vad det tar, får nog kolla upp det. Kört tills det var ~5 minuter kvar. Öppna finwhiskyn, skriva ett brev och tända cigarren. Sen är det bara att hoppas att Döden är en lagom hygglig kille så man iaf får avsluta cigarren. Jag kan bjuda honom på whisky.

60 minuter. Dra på skinnet med hjälm och allt - 5 minuter. Åka in till Sviestad - knappt 10 minuter. 45 kvar.

Planka in med båge? Vete tusan vad det tar, får nog kolla upp det. Kört tills det var ~5 minuter kvar. Öppna finwhiskyn, skriva ett brev och tända cigarren. Sen är det bara att hoppas att Döden är en lagom hygglig kille så man iaf får avsluta cigarren. Jag kan bjuda honom på whisky.

Sup honom under bordet och kör lugnt därifrån. :tummenupp

Hoppat in i min 2-takts Saab och pinnat iväg i 350knyck (låter som det iaf)
och kört ifrån döden.

Sen kanske runkat

Det låter brutalt och verkar vara snålt med tid att hitta på vad man ska göra med sina sista 60 min. Men faktum är att det är jävligt generöst. De flesta härinne, eller kanske ingen lär få en sådan generös varsel när det väl är dags. :gnissla

Det kanske man borde tänka på oftare och värdera sin tid bättre. Men såna tankar varar ju bara ett tag, sedan lever man oaktsamt igen. :mad:

Man kanske skulle runka eller knulla på rutin innan man startat knarren hädanefter :gnissla

- Ätit blodiga tornedous med hasselbackspotatis och sparris till vinet

Hasselbackspotatis ska ju stå inne i 45 minuter så det blir lite tight... :gnissla

Jag hade nog satt på skjutsdynan på hojen och erbjudit döden en åktur.
Givetvis hade jag nynnat på Motörheads "Killed by death"

Hasselbackspotatis ska ju stå inne i 45 minuter så det blir lite tight... :gnissla

Jag hade nog satt på skjutsdynan på hojen och erbjudit döden en åktur.
Givetvis hade jag nynnat på Motörheads "Killed by death"

Sant broder - men det har jag tänkt på redan serru!
KLipperigång ugnen direkt och skickar in mina knölar (som jag just hade gjort klara när jag fick beskedet!) innan jag åker ner till kommunhuset :tummenupp
Sen hem å *censur*
Och när en kvart återstår hinner man äta lite hastigt, innan man spottar döden i fejan.

Lugnt.

Jag hade kramat frugan,(läs knulla jäklar) klappat katten och sen ladda bössan och hjälpt rättvisan lite på traven :D
Om tid finnes lärt mig att wheela.

*/ ?>
Nyheter
Sista dagarna för ”Early Bird”, Gotland Ring Bike Week!

Boka senast lördag 31/1 för...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Back