Du dör inom en timme, vad gör du?

Lite allvar i leken..

Det sorgligaste mitt i det hela är att vi aldrig vet om vi faktiskt kommer dö inom en timme eller inte.

Så vänta för i helvete inte med saker tills det är försent.
Vissa saker i den här tråden är i och för sig inte bra att prova om man vill fortsätta leva. Men det finns så sjukt mycket annat.

Man läser och hör jämt om människor som har fått en vändpunkt i sitt liv "tack vare" att de till exempel drabbades av cancer. Först då insåg de vad de egentligen satte värde på i livet.

Du vet aldrig när, bara att, så vänta aldrig.

Sant broder - men det har jag tänkt på redan serru!
KLipperigång ugnen direkt och skickar in mina knölar (som jag just hade gjort klara när jag fick beskedet!) innan jag åker ner till kommunhuset :tummenupp
Sen hem å *censur*
Och när en kvart återstår hinner man äta lite hastigt, innan man spottar döden i fejan.

Lugnt.

Ah, det är klart. Tänkte inte så långt... :)

Förrästen, sen Nürburgring kom in i mitt liv kallar jag till min sambos stora förtret tillredningen av de potatisarna Hatzenbachpotatis...

Det sorgligaste mitt i det hela är att vi aldrig vet om vi faktiskt kommer dö inom en timme eller inte.

Så vänta för i helvete inte med saker tills det är försent.
Vissa saker i den här tråden är i och för sig inte bra att prova om man vill fortsätta leva. Men det finns så sjukt mycket annat.

Mjo, men sånt brukar ha en tendens att skita sig med besked. :D

Ah, det är klart. Tänkte inte så långt... :)

Förrästen, sen Nürburgring kom in i mitt liv kallar jag till min sambos stora förtret tillredningen av de potatisarna Hatzenbachpotatis...

Ska jag oxå börja med! :tummenupp

Å de som blir så där härligt segknäckiga som man äter dagen efter får vi döpa till: "Kaltenbach" :D

Jag stack ut o tjuvåkte buss o fick suga av kontrollanterna offentligt och desutom casha upp me 800 spänn för 300 m resa - lagom edge

Fan

60 min.. det är då man slangar in i en bergvägg vid 59 min:D Bara för att fucka upp Liemannen:D

Drar i struten i en kvart och kastar mig sedan på hojen och drar en bombrepa i bästa gr-stil mot uppsala vilket gör att liemannen plockar mig lagom när jag når rondellen vid infarten till U-sala....
Med lite räknande kör du Sthlm-Uppsala på 40-45 min alltså?? GR-stil :tummenupp :D

Skulle nog ringa runt och ta farväl av nära och kära sen sexa upp gumman rejält tills det var nån minut kvar bara. (vill ju inte trilla av pinn mitt i akten och lämna tanten med det minnet :D ) Sen gömma hennes P-piller och hoppas att man får en arvinge :D

Last edited:
Drar på mig stället och drar en repa.
Burnar så mkt jag tror bakdäcket håller för sen ger jag mig inte förrän jag wheelat !

Jag hade lagt upp en poll på sporthoj.com och frågat vad jag skulle göra min sista timme i livet.

//M. Ingves

Jag hade nog börjat äta enligt GI-metoden och cyklat motionscykel.

När det är fem minuter kvar så hade jag kollat på "Accchmed, the dead terrorist" och skrattat ihjäl mig.

*/ ?>
Nyheter
Sista dagarna för ”Early Bird”, Gotland Ring Bike Week!

Boka senast lördag 31/1 för...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Back