Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Min hoj är ju så förbannt jävla slö, så när nån kör om mig, vilket är väldigt ofta, så brukar jag låtsas att jag ska hänga på med och gasar för fullt, men så händer det ju ingenting. Så då börjar jag kolla ner mot motorn och låtsas att nånting är fel och köra in mot kanten och stanna...
Du kör relativt laglig hastighet och ser en annan hoj glida upp bakom dig. Plötligt drar han om dig och du ser att det är en hoj med likvärdig prestanda. Är du mogen nog att låta han dra iväg på de fina 70-90 km/h vägarna framför er eller kan du inte låta bli att hänga på eller t.o.m försöka köra om fast det isåfall handlar om farter på 200+
/D.
Det är ett senare problem.
Först måste jag komma på vad jag ska göra åt slynglarna på EU-moppe
som brukar köra om mig.
gör tecknet för "saftablandare" & ser killen tvärnita...
sedan stannar jag för det e svårt att köra när man garvar så mycket
Klart jag ger järnet efter! Kappkörningar är ju hur roliga som helst!Du kör relativt laglig hastighet och ser en annan hoj glida upp bakom dig. Plötligt drar han om dig och du ser att det är en hoj med likvärdig prestanda. Är du mogen nog att låta han dra iväg på de fina 70-90 km/h vägarna framför er eller kan du inte låta bli att hänga på eller t.o.m försöka köra om fast det isåfall handlar om farter på 200+
/D.
hakar på.. attackborrar han med en kjetting(stavn)
samtidigt som jag gör en F U burnis.
sen popnitar jag hejvilt.. stäng tråden moderator.. jag e officielt värst![]()
Stampa ner, gasen i bottem och iväg! Det blidde inte till att ge sig för en man är förbi den jäveln![]()
Haha att göra en "fuckyouburnout" och sen popnita hejvilt måste vara bland det vildaste man kan göra. Du är värstingen![]()
![]()
Snälla! Stäng denna hjärndöda tråden!
Du kör relativt laglig hastighet och ser en annan hoj glida upp bakom dig. Plötligt drar han om dig och du ser att det är en hoj med likvärdig prestanda. Är du mogen nog att låta han dra iväg på de fina 70-90 km/h vägarna framför er eller kan du inte låta bli att hänga på eller t.o.m försöka köra om fast det isåfall handlar om farter på 200+
/D.
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti