Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
zpeppy skrev:Wohooo, då var man här då....de är rätt mycket folk här=)
Hehe ok...ja sitter på rad d25 plats 20....Xyron skrev:Tycker inte alls det är mycket folk än...
Vart sitter du? hälsa på om du vill sitter på rad d38 plats 9
Sitter med en ljusslinga :S
zpeppy skrev:Hehe ok...ja sitter på rad d25 plats 20....
Jag kanske kommer o kollar förbi sen...=)
jag har sh-trjjan på mig...
Surt...tänkte ha sporthoj-tshirten också men de har inte kommit än heller...Xyron skrev:Jag hann inte få min tröjja![]()
zpeppy skrev:Surt...tänkte ha sporthoj-tshirten också men de har inte kommit än heller...

Jag sitter där heela tiden hehe...försöker sälja min externa hd och lite andra saker...heheXyron skrev:Sitter nått i dreamhack.trade @ qnet då?
har bytt upp mig i både mus och musmatta för en spottstyver, ska bara bli av med min gammla func och en gammal a4tech mus, inte intreserad?![]()
zpeppy skrev:Jag sitter där heela tiden hehe...försöker sälja min externa hd och lite andra saker...hehe
Nope....250...försöker ja säljaXyron skrev:Du som sålde 200gigarn?
zpeppy skrev:Nope....250...försöker ja sälja
Jag redan sållt den...men svanen är här med...=)Xyron skrev:Vad ska du ha för den?
buhuzpeppy skrev:Jag redan sållt den...men svanen är här med...=)
Jag kanske kommer förbi nån gång...jag går ju där heeela tiden hehe...Cyanid skrev:här med..sitter på rad D40(mittengången) fem platser ifrån kanten..kom o säg hallå ifall ni har vägarna förbi..![]()
zpeppy skrev:Jag kanske kommer förbi nån gång...jag går ju där heeela tiden hehe...
Hehe ok...jag gjorde precis lite reklam för sporthoj.com....när Natasha intervjuade nån kille framför en kamera så ställde ja min bakom dom lite oskyldigt =)...Cyanid skrev:joo men såå jäkla soft o ha så mycket plats ..bara att det går folk bakom en hela tiden..![]()
gör det..
Adå...jag har köppt ett tangentbord och ett par nya lurar för nästan halva priset...själv?Xyron skrev:Tradar ni nå fina grejjer då?
zpeppy skrev:Adå...jag har köppt ett tangentbord och ett par nya lurar för nästan halva priset...själv?
Cyanid skrev:här med..sitter på rad D40(mittengången) fem platser ifrån kanten..kom o säg hallå ifall ni har vägarna förbi..![]()

åt wow|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |