DreamHack Winter 05

acura skrev:
Det enda jag tradeade på DH när jag var där sist var en dosa snus, fick iofs bra betalt för den.

Kan inte göra så mycket annat med min slöa dator eftersom jag konstant tankar i 10~11mb/sec och har just nu 80gb i kö..
Tankar semesterbilder då.. :tomten

Xyron skrev:
Kan inte göra så mycket annat med min slöa dator eftersom jag konstant tankar i 10~11mb/sec och har just nu 80gb i kö..
Tankar semesterbilder då.. :tomten
AAAhhhh dom kör ju den sämsta musiken...till exempel nu så kör dom en låt som ja förmodar heter "Vem har tagit min kexchoklad"...

Och de är ju inte så att de kör lite bakgrundsmusik, nej här pumpar dom på man hör inte folket i venten äns....aahhhh ja blir helt galen!!!

zpeppy skrev:
AAAhhhh dom kör ju den sämsta musiken...till exempel nu så kör dom en låt som ja förmodar heter "Vem har tagit min kexchoklad"...

Och de är ju inte så att de kör lite bakgrundsmusik, nej här pumpar dom på man hör inte folket i venten äns....aahhhh ja blir helt galen!!!

För ett år sen var det knapp nå ljud överhuvudtaget, då sätter vi oss gode långt fram. Då kompenserar de och ökar ljudet 200% :fatta!

Xyron skrev:
För ett år sen var det knapp nå ljud överhuvudtaget, då sätter vi oss gode långt fram. Då kompenserar de och ökar ljudet 200% :fatta!
Aaa jag vet...satt lite längre fram förra året men i år var vi lite sena och fick ta dom här platserna...skönt de...fasst de låter rätt mycket här bak med...

Tänk de som sitter längst fram...de måste ju va döva nu...

zpeppy skrev:
Aaa jag vet...satt lite längre fram förra året men i år var vi lite sena och fick ta dom här platserna...skönt de...fasst de låter rätt mycket här bak med...

Tänk de som sitter längst fram...de måste ju va döva nu...

Jag hör inte, vad säger du? :va

Fan att allt skojj ska vara så kortvarigt :4skrika

Edit:

Blev totalt 240 gb semesterfilmer och 30gb semesterspel

Bästa låten på dh: Mora Träsk - Vem har tagit min kexchoklad
Jag förklarar låtvalet med att jag är lite trött, 6h har jag sovit sen torsdags..

Last edited:
Har försökt att hitta lite fakta, men står det inte någon fakta om hur många som var där, hur mkt kabel det gick åt, antal jolt cola som dracks upp, mm?
Ska leta vidare

Last edited:
Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!