Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
acura skrev:Det enda jag tradeade på DH när jag var där sist var en dosa snus, fick iofs bra betalt för den.

AAAhhhh dom kör ju den sämsta musiken...till exempel nu så kör dom en låt som ja förmodar heter "Vem har tagit min kexchoklad"...Xyron skrev:Kan inte göra så mycket annat med min slöa dator eftersom jag konstant tankar i 10~11mb/sec och har just nu 80gb i kö..
Tankar semesterbilder då..![]()
zpeppy skrev:AAAhhhh dom kör ju den sämsta musiken...till exempel nu så kör dom en låt som ja förmodar heter "Vem har tagit min kexchoklad"...
Och de är ju inte så att de kör lite bakgrundsmusik, nej här pumpar dom på man hör inte folket i venten äns....aahhhh ja blir helt galen!!!

Aaa jag vet...satt lite längre fram förra året men i år var vi lite sena och fick ta dom här platserna...skönt de...fasst de låter rätt mycket här bak med...Xyron skrev:För ett år sen var det knapp nå ljud överhuvudtaget, då sätter vi oss gode långt fram. Då kompenserar de och ökar ljudet 200%![]()
zpeppy skrev:Aaa jag vet...satt lite längre fram förra året men i år var vi lite sena och fick ta dom här platserna...skönt de...fasst de låter rätt mycket här bak med...
Tänk de som sitter längst fram...de måste ju va döva nu...

haha...jag kör på högsta volymen i mina lurar nu...orka höra all skit som händer på scenen...Xyron skrev:Jag hör inte, vad säger du?![]()
Xyron skrev:Du har en vit t-shirt på dig och spelar wow?
menaråt wow
http://www.lanbilder.se/main.php?g2...2_GALLERYSID=96c0ea05bdafd5f5bee60ea97fb97049MikkE skrev:Har ni inga bilder att lägga upp hur det ser ut!?

|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |