Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Den lilla sadeln ser mumsigast ut, blir väl lite krångligare att fästa baklyktan kanske.nu har jag fått dit framlampan, en HPD special. Bosch extraljus hus, biltema insats, dr800 parkeringslampa, hundkoja lyktnät, rattar från skrotlådan.
Tanklocket damp ner i lådan också, direkt från Hong Kong
Bifogar några bilder på flattrack kutsen också…får nog höja och byta fälgar om man ska köra med den på…(men funderar på att lacka den när vi ändå håller på och kluddar – ifall man skulle ändra sig)
Sen får du göra något åt den där ölburken under mätaren, åtminstone lacka den i svart...
det blir den lilla bobbersadeln, ska man köra flattrack då får man bygga flattrack också, det här är ju "Schotterstraße brat Stil Kreuz" stuket
Baklycktan blir en liten led (biltema) kapslad i en hålborrad plåt, som kommer att sitta ihop med nummerskylten på svingen, (bakom hjulaxeln) osäker på hur lagligt det är…
Kanske skulle kroma den![]()
har latat mig, den borde egentligen varit färdig nu… men jag har fått gjort en del iallafall baklampa, skyltfäste etc – bilder kommer
Min äldste var ute i garaget för ett tag sedan och torrbröt lite, han har stilen men är lite kort i rocken![]()
skylten,
osäker på om det är lagligt med baklyktan där också? Har en extra som jag kan strappa fast uppe å skärmen vid besiktning…
Varför inte fixa dit en diskret skyltbelysning i underkant på skylten (som lyser uppåt) Tror det skulle bli rätt snyggt!
Och nästa gång: ge grabben ett par balla solglasögon!
lampan är borrad i underkant och borde lysa vitt ner på skyltentänkte klistra på en reflex över skattemärket, borde väl vara ok?
![]() |
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!
Svara på några enkla frågor... |
Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc
Yamaha Motor har vunnit en ... |
|
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten
Yamaha Motor Europa NV fil ... |