Doppa i choklad?

Lurch

Partiellt rupturerad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 750
Tjena. Jag fick en chokladsmältare i present för ett tag sen men vad ska man doppa för smaskigt i chokladen? Inga perversa förslag nu...

Jordgubbssäsongen är ju inte riktigt nu liksom.

Det går att använda det mesta...

I frukt- och bärväg...
Vindruvor, apelsin, ananas.... Dock blir det efter ett tag lite kristalliserat socker i chokladen.. Eftersom det är ganska mycket vätska i alla de grejerna... Jordgubbarna är bättre för att de inte innehåller lika mycket vatten... hehe...

Du gör chokladfondue på Toblerone och grädde! :fakta
Sen doppar man valfri frukt och äter med lite glass. Kiwi, banan, mango... Finns mycket som funkar.

Smällt 100g Toblerone, häll i lite grädde(0,5-1dl) så du får en vettig "dopp-konsistens"...

Torkad frukt, marsmallows, kakor, the sky is the limit. Var försiktig om det ska doppas kroppsdelar..

Finns det en hona i hemmet eller på annat sätt tillgängligt!? I såna fall tycker jag du ska doppa k*ken - du får njutning men slipper det dåliga samvetet av att ha satt i dig en massa socker och fett :hihi

kokostoppar.. de är sjukt gott.. som att äta typp coco bounty el likn blir de :banana

När är man bjuden?

Ostbågar eller sourcream pepper chips...döm inte mig man tar vad man har eller hur?!

Choklad! Doppa choklad i choklad. Jag har inte testat men det måste ju bli gott?!

yo-dawg-the-original.jpg

:rofl

jordgubbar finns det visst nu och inte så dyra heller..från egypten och dem luktar och smakar jordgubbar..
asgoda!!!

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...