Doppa i choklad?

Lurch

Partiellt rupturerad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R 750
Tjena. Jag fick en chokladsmältare i present för ett tag sen men vad ska man doppa för smaskigt i chokladen? Inga perversa förslag nu...

Jordgubbssäsongen är ju inte riktigt nu liksom.

Det går att använda det mesta...

I frukt- och bärväg...
Vindruvor, apelsin, ananas.... Dock blir det efter ett tag lite kristalliserat socker i chokladen.. Eftersom det är ganska mycket vätska i alla de grejerna... Jordgubbarna är bättre för att de inte innehåller lika mycket vatten... hehe...

Du gör chokladfondue på Toblerone och grädde! :fakta
Sen doppar man valfri frukt och äter med lite glass. Kiwi, banan, mango... Finns mycket som funkar.

Smällt 100g Toblerone, häll i lite grädde(0,5-1dl) så du får en vettig "dopp-konsistens"...

Torkad frukt, marsmallows, kakor, the sky is the limit. Var försiktig om det ska doppas kroppsdelar..

Finns det en hona i hemmet eller på annat sätt tillgängligt!? I såna fall tycker jag du ska doppa k*ken - du får njutning men slipper det dåliga samvetet av att ha satt i dig en massa socker och fett :hihi

kokostoppar.. de är sjukt gott.. som att äta typp coco bounty el likn blir de :banana

När är man bjuden?

Ostbågar eller sourcream pepper chips...döm inte mig man tar vad man har eller hur?!

Choklad! Doppa choklad i choklad. Jag har inte testat men det måste ju bli gott?!

yo-dawg-the-original.jpg

:rofl

jordgubbar finns det visst nu och inte så dyra heller..från egypten och dem luktar och smakar jordgubbar..
asgoda!!!

*/ ?>
Nyheter
CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage