Doohan om Schwantz

Goodstuff skrev:
Har en skitfin plansch på honom men min sambo gillar inte den skrikröda Marlborofärgen... :gnissla

Sambos är av ondo. Jag vet att den dagen kommer då jag måste ta ner mina AC/DC-tavlor... :censored

J-Bone skrev:
sätt igång och digitalisera! :7peta

:hail
ja det skulle man göra, men det tar ju evigheter för det är ju flera hundra timmar..
men nånn gång måste jag ju, banden torkar ju sönder till sist, blir i vinter tror jag

Nyteknik skrev:
Och Coca-Cola spegeln, gardinerna som Mamma har sytt upp och planschen med Samatha Fox.

:D

Har faktiskt inget sådant. Dock har jag 3 tavlor av RJ. Heale, om namnet låter bekant?

R2 skrev:
ja det skulle man göra, men det tar ju evigheter för det är ju flera hundra timmar..
men nånn gång måste jag ju, banden torkar ju sönder till sist, blir i vinter tror jag

Jag kan tänka mig att sponsra med både serverplats och media för att få tillgång till detta eminenta arkiv. :tummenupp

McB skrev:
Jag kan tänka mig att sponsra med både serverplats och media för att få tillgång till detta eminenta arkiv. :tummenupp
man tackar, men jag blir nog så ego att jag inte lägger ut allt detta, du försvinner ju värdet liksom.
men vissa gobitar blir det allt.

Nyteknik skrev:
Airbrush "konstnär" med böjelse för "romantiska" motiv?

Svar nej.

Dessa tre tavlor är i min ägo.

haga_wild_thing.jpg

raineyfront.jpg

rainey.jpg

Säljs av Catman här på forumet.

*/ ?>
Back