Nyteknik
Bannad
McB skrev:Vad sägs om en gruppbeställning från Duke?
Tjänar vi på det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
McB skrev:Vad sägs om en gruppbeställning från Duke?
Nyteknik skrev:Tjänar vi på det?
oFFkeFF skrev:Tja, har han väl inte helt fel i heller, det var ju inte en "vacker" körning, rainey körde ju betydligt "cleanare".
Penguin skrev:Jag har en Eurosportdokumentär, från den gamla goda tiden då sammandrag inte var uppfunna ännu, på video som avhandlar Raineys säsong på väg mot titeln 1992. Kan inte annat än att säga RESPEKT för det var banne mig inget lätt år för någon av toppförarna. De är banne mig äkta stålmän de där killarna.
Nyteknik skrev:Att bestämma någon inbördes skillnad i talang och förmåga dessa fyra emellan är troligen inte möjligt. Att döma av deras prestationer i förhållande till givet motstånd och kvaliteten på materialet är de helt jämförbara.
Lägg upp en länk så man kan tanka hem den!!!Penguin skrev:Jag har en Eurosportdokumentär, från den gamla goda tiden då sammandrag inte var uppfunna ännu, på video som avhandlar Raineys säsong på väg mot titeln 1992. Kan inte annat än att säga RESPEKT för det var banne mig inget lätt år för någon av toppförarna. De är banne mig äkta stålmän de där killarna.

Snake skrev:Lägg upp en länk så man kan tanka hem den!!!![]()
Penguin skrev:Finns bara på video ja, av utsliten kvalitet dessutom. Borde egentligen säkerhetskopiera det....

McB skrev:Gör det, och ta samtidigt en kopia till som du kan skicka ned till mig.![]()

Goodstuff skrev:"Rainey´s Year - The inside Story" har jag på VHS.
Dessutom Top ten 500 Races där 10 förare väljer sina bästa race.
Videokväll i vinter kanske?.
Penguin skrev:Bra idé!![]()
Kallades inte dokumentären "Wayne´s world 1992" lite klatschigt förresten?

Goodstuff skrev:...får vänta till jobbmängden har lagt sig...
Nyteknik skrev:Du verkar ju väldigt upptagen. Precis som jag.![]()
Goodstuff skrev:Jag har inte sagt att jag gör det jag borde. Men en rejäl hög jobb har jag.

jag har pratat med kevin mor på telefon, hon ringde mig...
R2 skrev:jaså han har insett det nu, looser doohan
självklart är Kevin den bästa RR föraren genom tiderna, och när jag ändå är det här humöret så kan jag ju fortsättajag har pratat med kevin mor på telefon, hon ringde mig...
har boken om kevin, ett av två ex i scandinavien, har träffat han ett par gånger... mm mm![]()
sen har jag istort sett alla race han kört på video, eftersom jag har nästan alla gp race från -83 och framåt inspelade.![]()
ps Bultaco, knäpuckar hemma nu ds

Chris Ash skrev:Eddie Lawson glöms lätt bort i dessa sammanhang, han tog trots allt fyra titlar även om han var på väg ner när Schwantz och Rainey hade sina gyllene år.
Men vildaste körstilen tycker jag absolut inte Schwantz hade, Wayne Gardner och framförallt Garry McCoy har varit mera av rodeoryttare.
Goodstuff skrev:Lawson är underskattad! Enda som vunnit 500-VM på olika fabrikat två på varandra följande år.
Har en skitfin plansch på honom men min sambo gillar inte den skrikröda Marlborofärgen...![]()
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |