Doohan gör tummen ner för Biaggi

Nyteknik skrev:
Vad är det för j-a sopa?! 30:e plats. :D :dummer
Pinsamt är bara förnamnet. Stanna hemma istället för att åka till VM och skämma ut dig. Amerikaner...oj, oj, oj. Att de aldrig lär sig. :kocko

Han som hade det stallet (Rocky Stargel) huserar på en mailinglista för RG500 som jag är med i. Faktiskt jävligt intressant att läsa hans intryck från t.ex. vara med som wildcard i GP250 från AMA.

Anyway, man kan debattera flinstskallighet, påläggskalvar etc tills fan avlöser en. Kan väl finnas ett visst underhållsvärde i det, iof.

Däremot så finner jag inget underhållsvärde i Biaggis körning... Känns som att det är det som är den springande punkten. Jag tittar på racing för att det ska vara spännande, spektakulärt, galet. Biaggi står inte för någon av dessa ingridienser förutom när Rossi är på väg om honom (Biaggis short moment of glory), då det kan vara lite spännande att se om Biaggi kommer att fladdra med armarna igen...

/J

Notera utvecklingen i resonemangen under snart tre år...
Internetforumet är som tvåtaktsracingen, det bästa har redan varit. Det är bara att gå hem och sätta sig i gungstolen på verandan, lägga filten över knät, dricka te och minnas det som har varit.

Racingforumet var verkligen mycket mycket bättre för några år sedan. Nu är det bara en massa tjafs om tvåtakt vs fyrtakt, Hayden vs Biaggo osv :rolleyes:

Äsch, "egentligen" var det ju Rossi som vann 2006.
Rykten säger att RR-esteterna gick ihop och köpte en 29,95:- pokal, graverade "SH Champion of the World 2006 (and for as long as anybody else but you wins MotoGP)" och skickade med ryttare till Rossi. Samma ryktesspridare säger att Rossi rankar den väldigt högt.

Nyheter
Motorsportsalongen i Örebro!

Jag tog en snabb avstickare...

Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort

Det är ingen lätt uppgift H...

KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”

Rajiv Bajaj, 58, VD för den...

Framtidens hjälmar är här!

Bland finesserna finns ljus...

Öhlins, som under många år ...

Bridgestone lanserar nytt sportdäck

Bridgestone har presenterat...