Nr:18 skrev:Skit på dej! Jag kör lagligt!![]()
En lastbilschaufför som kör stycke som kör lagligt?? Det tror jag på så mycket jag vill.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nr:18 skrev:Skit på dej! Jag kör lagligt!![]()
ModiN skrev:Svaret är ju helt klart ja... vi är här för att vi har samma intresse!MEN, dem flesta av oss är inte lagliga för det mesta! och därför blir det automatiskt att dem som är hederliga inte passar så bra in sporthoj.com... så är det bara
och det finns inget som du kan säga som kommer och få oss att ändra på oss! så om du vill hålla till här på sh så får du helt enkelt bara acceptera att dem flesta här på forumet är sånna!
![]()
![]()
Jag klarar regelbundna kontroller av diagrambladen iafMrGooFy skrev:En lastbilschaufför som kör stycke som kör lagligt?? Det tror jag på så mycket jag vill.![]()
MrGooFy skrev:En lastbilschaufför som kör stycke som kör lagligt?? Det tror jag på så mycket jag vill.![]()
SM 570 RR skrev:Låter ju fan som rena tjejträffen.....![]()
![]()
heliac skrev:Om Nr:18 har som det står massa godis på sin gixxer förmodar jag att där finns ett slipon eller annat system, å i så fall kör han ju INTE inom lagens ramar.
Om du gör dig besvär med att söka lite kan du nog hitta en tråd om göteborg där jag klargör min ståndpunkt vad gäller övervåld från polis.Mouse skrev:Du som är Judge Dredds största fan, kan kanske förklara för mig var gränsen för polisens agerande går.... Osmo Vallo kanske du minns.... om nu den person som blev rädd och åkte ifrån polisen hade kört ihjäl sig, eller nån annan. Hade du tyckt att polisen hade agerat rätt då? Om en fortkörare inte stannar ska det drivas så långt att själva jakten i sig är en mycket större samhällsfara än brottet i sig.... m a o man kan skjuta rätt in i en folkmassa så länge du kanske kan träffa brottslingen med ett skott.... eller?
McB skrev:Grattis, du har just vunnit priset för det mest korkade inlägget i Sporthoj.coms historia. Tävlingen är nedlagd nu, för ingen kan heller slå detta.
Nr:18 skrev:Jag klarar regelbundna kontroller av diagrambladen iaf![]()
Både på kontoret och ute på vägen!
Blue skrev:Varför skulle det vara omöjligt, man börjar ju på morgonen och går hem på kvällen.
Vilket du har gemensamt med praktiskt taget alla andra här men skiljer dig från de flesta genom att upphöja din egen norm till allmän norm. Alla som kör fortare än du förtjänar tukthus. Det finns många i vårt samhälle som reagerar med avsmak på din hastighetUgluk skrev:... Jag håller inte på ena eller andra sidan utan fördömmer brottsliga handlingar (med undantag av fortkörning under vissa omständigheter)...
Nej, nu missar du målet. Hastighet är inte och har aldrig varit något jag kritiserat.Bingo skrev:Vilket du har gemensamt med praktiskt taget alla andra här men skiljer dig från de flesta genom att upphöja din egen norm till allmän norm. Alla som kör fortare än du förtjänar tukthus. Det finns många i vårt samhälle som reagerar med avsmak på din hastighet![]()
![]()
Det krävs en motkraft till den Moraliska Majoriteten. Det är en tung börda men någon måste bära denUgluk skrev:...Varför muckar du så mycket med mig förresten? Har du inget att tillföra i sakfrågan?![]()
Kan man verkligen tala om en Moralisk *Majoritet*? Visserligen har de moraliska leden blivit förstärkta med tiden, men fjunisarna blir också fler. Jag tror att vi fortfarande behöver dig.Bingo skrev:Det krävs en motkraft till den Moraliska Majoriteten. Det är en tung börda men någon måste bära den![]()
Sakrågan... Hell man, vi är på Sporthoj.com
Nä, men det är ett hårt straff och han kommer att bi frikänd i hovrätten. Annars finns det annan bevisning som vi inte känner till. Det är lite av ett lotteri hos tingsrätten - de kan döma hur fan som helst.
Angående kärringen, du har väl inte satt på ett bullrigare avgastjosan?
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |