Domare sparkad i huvudet

3177801 På vilket sätt är jag ett problem, och vilket är det problemet i så fall?
Att man inte längre får vara Svensk i Sverige utan att man ska behöva skämmas för det! :mad: :mad:

Precis sånt där som får mig att bli så jävla förbannad. Ursäkta mig för att jag har betalat skatt här hela mitt liv och likaså mina föräldrar. Nu ska jag skämmas om jag får för mig att sjunga mitt lands nationalsång!

Nä FY FAN!

Att man inte längre får vara Svensk i Sverige utan att man ska behöva skämmas för det! :mad: :mad:

Precis sånt där som får mig att bli så jävla förbannad. Ursäkta mig för att jag har betalat skatt här hela mitt liv och likaså mina föräldrar. Nu ska jag skämmas om jag får för mig att sjunga mitt lands nationalsång!

Nä FY FAN!

Men jag fattar inte varför det är mitt fel att du skäms?
Hur länge har du betalat skatt förresten, under alla sommarlov du sålt glass på stranden eller? :hihi

3178917 Men jag fattar inte varför det är mitt fel att du skäms?
Hur länge har du betalat skatt förresten, under alla sommarlov du sålt glass på stranden eller? :hihi
I stort sett lika länge som dig, men du kan uppenbarligen inte räkna. Jag skäms inte men du gör ju det, så varför inte ta ditt pick och pack å flytta till Danmark istället så slippar du ju skämmas iaf... :mad:

I stort sett lika länge som dig, men du kan uppenbarligen inte räkna. Jag skäms inte men du gör ju det, så varför inte ta ditt pick och pack å flytta till Danmark istället så slippar du ju skämmas iaf... :mad:

Är det jag som skäms nu, jag fattar ingenting.
Jag menar bara att man är helt efterbliven om man sjunger på torg offentligt om man inte ingår i en kör eller något, begriper du inte det?

Det här med att skämmas över Sverige, är inte det lite väl mycket 90-tal? Fast vad vet jag, jag e ju bara förkyld & sjukt het.

Haha tarasus, you crack me up. Nämen seriöst om du ställer dig och sjunger Nationalsången på ett torg på en lördagkväll så är du ju antingen gravt utvecklingsstörd eller nazist. Välj själv vilken kategori du tillhör.

Jag gjorde en ypperlig post om ämnet folk som säger att man inte får vara svensk längre för att man blir anklagad för att vara rasist. Synd att det inte går att se grejer från off-topic längre från profilerna, annars hade jag letat upp den. FIXA SWEDIE!

Är det jag som skäms nu, jag fattar ingenting.
Jag menar bara att man är helt efterbliven om man sjunger på torg offentligt om man inte ingår i en kör eller något, begriper du inte det?

Rektorer förbjuder elever att sjunga nationalsången på skolavslutningen, svenska flaggor göms undan .. etc etc

Sluta spela dum för fan du vet precis Tarasus menar eller hur .
:huvet

Seriöst, det är inget nytt att det förekommer mordhot och misshandel samband med såna matcher. Hur många ggr har inte motståndarlaget/domaren fått poliseskort från matcherna i de lägre serierna? Men det är klart.. kanske hör till deras kultur...

3178992 Haha tarasus, you crack me up. Nämen seriöst om du ställer dig och sjunger Nationalsången på ett torg på en lördagkväll så är du ju antingen gravt utvecklingsstörd eller nazist. Välj själv vilken kategori du tillhör.

Jag gjorde en ypperlig post om ämnet folk som säger att man inte får vara svensk längre för att man blir anklagad för att vara rasist. Synd att det inte går att se grejer från off-topic längre från profilerna, annars hade jag letat upp den. FIXA SWEDIE!
Ehh, ursäkta? :va
Vad fan har en tysk politisk ideologi att göra med den Svenska nationalsången? Kan ju iaf placera dig i ett av dom två fack du valde och inte är det nazist iaf!

http://sv.wikipedia.org/wiki/Nazism

http://sv.wikipedia.org/wiki/Rasism

När du förstår skillnad på ord vi använder i Svenska kan du uttala dig nästa gång!

Ett sånt där uttal som du just gjorde borde ju nästan klassas som hets mot folkgrupp (Svenskar)

Ehh, ursäkta? :va
Vad fan har en tysk politisk ideologi att göra med den Svenska nationalsången? Kan ju iaf placera dig i ett av dom två fack du valde och inte är det nazist iaf!

http://sv.wikipedia.org/wiki/Nazism

http://sv.wikipedia.org/wiki/Rasism

När du förstår skillnad på ord vi använder i Svenska kan du uttala dig nästa gång!

Ett sånt där uttal som du just gjorde borde ju nästan klassas som hets mot folkgrupp (Svenskar)

Inte många svenskar som vet detta men.. jag tror det var -98 som det beslutades av folkvalda politiker att sverige skulle bli ett mångkulturellt samhälle. Det betyder i korta ordalag att "svensken" inte tillhör någon folkgrupp, kan således inte bli utsatt för hets mot folkgrupp osv. Visst är sverige ett underbart land att bo i :tungan

3179045 Inte många svenskar som vet detta men.. jag tror det var -98 som det beslutades av folkvalda politiker att sverige skulle bli ett mångkulturellt samhälle. Det betyder i korta ordalag att "svensken" inte tillhör någon folkgrupp, kan således inte bli utsatt för hets mot folkgrupp osv. Visst är sverige ett underbart land att bo i :tungan
Åh fan, diskriminerade i vårat eget land för att vi ska vara så jävla snälla å goda, helt sanslöst!

Mmm precis... politikerna vill fiska röster och så finns det folk som ska spela duktiga och förstående för att verka intelligenta och mångkulturella...

Tyvärr är det just såna där grejer som att börbjuda svenska flaggor/nationalsången och sånna människor som håller på och tjaffsar om Nogger Black osv som ger SD mera röster och ökar segregeringen ... jag menar integreringen i sverige är ju ett stort jevla misslyckande, nära 5% av befolkningen röstar på ett helt blåst parti... vad säger det.?!

Har själv flera bekanta som inte är svenska och dem tycker det är lika löjligt att förbjuda nationalsången som vi gör... tyvärr är det "sären" som syns och hörs och det utnyttjar extrema grupper/partier för att lura folk att tro att alla utlänningar är dumma osv osv du vet va jag menar

Peace för fan, spela roll vart man kommer ifrån så länge man är en go gubbe ?!

Tråden roar mig, mycket intressant och jag håller med många av er. Men törs inte skriva något då får man väll hot pm:tungan

Ett ämne som borde bearbetas mer och talas mer öppet om.

3179111 Tråden roar mig, mycket intressant och jag håller med många av er. Men törs inte skriva något då får man väll hot pm:tungan

Ett ämne som borde bearbetas mer och talas mer öppet om.
Schh, säger du tala öppet om det så är du antingen gravt utvecklingsstörd eller nazist :rolleyes: :dummer

Så är det i dagens Sverige om man vill diskutera sånt här! Kolla ovan :mattias

Nämen seriöst om du ställer dig och sjunger Nationalsången på ett torg på en lördagkväll så är du ju antingen gravt utvecklingsstörd eller nazist. Välj själv vilken kategori du tillhör.

Precis min poäng, plus att jag såg hela tiden den här - på riktigt existerande - filuren framför mig som man annars kan se utanför SEB på Stureplan varje fredag, här in action på Sergels Torg dock.

Tänk dig en kille med Absolut Svensk-tröja kompa med folköl och nationalsång. Och en sådan där vikingahjälmsmössa i fleece.

http://www.youtube.com/watch?v=o2gmeMJIErg

Vad fan har en tysk politisk ideologi att göra med den Svenska nationalsången? När du förstår skillnad på ord vi använder i Svenska kan du uttala dig nästa gång!
Vad har nazism med språk att göra? När du förstår skillnad på politiska ideologier och det svenska språket kan du uttala dig nästa gång. Sen är jag rätt duktig på språk så därför tog jag friheten att utttala mig igen.

:rofl

Last edited:
Nyheter
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti