För att du sjunger den svenska nationalsången??
Du är ju en del av problemet iaf!
På vilket sätt är jag ett problem, och vilket är det problemet i så fall?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
För att du sjunger den svenska nationalsången??
Du är ju en del av problemet iaf!
Att man inte längre får vara Svensk i Sverige utan att man ska behöva skämmas för det!3177801På vilket sätt är jag ett problem, och vilket är det problemet i så fall?
Att man inte längre får vara Svensk i Sverige utan att man ska behöva skämmas för det!![]()
![]()
Precis sånt där som får mig att bli så jävla förbannad. Ursäkta mig för att jag har betalat skatt här hela mitt liv och likaså mina föräldrar. Nu ska jag skämmas om jag får för mig att sjunga mitt lands nationalsång!
Nä FY FAN!
I stort sett lika länge som dig, men du kan uppenbarligen inte räkna. Jag skäms inte men du gör ju det, så varför inte ta ditt pick och pack å flytta till Danmark istället så slippar du ju skämmas iaf...3178917Men jag fattar inte varför det är mitt fel att du skäms?
Hur länge har du betalat skatt förresten, under alla sommarlov du sålt glass på stranden eller?![]()
I stort sett lika länge som dig, men du kan uppenbarligen inte räkna. Jag skäms inte men du gör ju det, så varför inte ta ditt pick och pack å flytta till Danmark istället så slippar du ju skämmas iaf...![]()
Är det jag som skäms nu, jag fattar ingenting.
Jag menar bara att man är helt efterbliven om man sjunger på torg offentligt om man inte ingår i en kör eller något, begriper du inte det?
Är det jag som skäms nu, jag fattar ingenting.
Jag menar bara att man är helt efterbliven om man sjunger på torg offentligt om man inte ingår i en kör eller något, begriper du inte det?
Ehh, ursäkta?3178992Haha tarasus, you crack me up. Nämen seriöst om du ställer dig och sjunger Nationalsången på ett torg på en lördagkväll så är du ju antingen gravt utvecklingsstörd eller nazist. Välj själv vilken kategori du tillhör.
Jag gjorde en ypperlig post om ämnet folk som säger att man inte får vara svensk längre för att man blir anklagad för att vara rasist. Synd att det inte går att se grejer från off-topic längre från profilerna, annars hade jag letat upp den. FIXA SWEDIE!
Ehh, ursäkta?
Vad fan har en tysk politisk ideologi att göra med den Svenska nationalsången? Kan ju iaf placera dig i ett av dom två fack du valde och inte är det nazist iaf!
http://sv.wikipedia.org/wiki/Nazism
http://sv.wikipedia.org/wiki/Rasism
När du förstår skillnad på ord vi använder i Svenska kan du uttala dig nästa gång!
Ett sånt där uttal som du just gjorde borde ju nästan klassas som hets mot folkgrupp (Svenskar)
Åh fan, diskriminerade i vårat eget land för att vi ska vara så jävla snälla å goda, helt sanslöst!3179045Inte många svenskar som vet detta men.. jag tror det var -98 som det beslutades av folkvalda politiker att sverige skulle bli ett mångkulturellt samhälle. Det betyder i korta ordalag att "svensken" inte tillhör någon folkgrupp, kan således inte bli utsatt för hets mot folkgrupp osv. Visst är sverige ett underbart land att bo i![]()
Schh, säger du tala öppet om det så är du antingen gravt utvecklingsstörd eller nazist3179111Tråden roar mig, mycket intressant och jag håller med många av er. Men törs inte skriva något då får man väll hot pm
Ett ämne som borde bearbetas mer och talas mer öppet om.
Nämen seriöst om du ställer dig och sjunger Nationalsången på ett torg på en lördagkväll så är du ju antingen gravt utvecklingsstörd eller nazist. Välj själv vilken kategori du tillhör.
Vad har nazism med språk att göra? När du förstår skillnad på politiska ideologier och det svenska språket kan du uttala dig nästa gång. Sen är jag rätt duktig på språk så därför tog jag friheten att utttala mig igen.Vad fan har en tysk politisk ideologi att göra med den Svenska nationalsången? När du förstår skillnad på ord vi använder i Svenska kan du uttala dig nästa gång!
Ett sånt där uttal som du just gjorde borde ju nästan klassas som hets mot folkgrupp (Svenskar)
Så är det i dagens Sverige om man vill diskutera sånt här! Kolla ovan![]()
måste vara en sån som säger nazism när han menar rasism för att han inte förstår bättre3179133Vet du vad en nyttig idiot är förresten?
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |