Watz körde något helt hysteriskt sedan han kommit förbi Palander och jagade ikapp Mårtensson på 2 varv. Jag var säker på att han skulle ta hem det när han får ett elakt jättesläpp ut ur första dubbelhögern(där han iofs alltid kör med sladdande bakhjul..) och sen tappar han framhjulet på returen.
För egen del känns det snorskönt att man börjat köra motorcykel och inte bara ligga och toura. Min hett efterlängtade 1.06-tid var såååå nära....
Kom iväg sist av alla och fick använda de första varven åt att plocka placeringar.Siste gubben jag körde om var Jörgen Player och sen kom jag ikapp guzzo. Sen låg jag i rygg på honom i några varv innan jag börjar tappa honom igen. Dels fick jag ett par elaka släpp och dels började guzzo skruva upp tempot rejält och åka 1.06-tider. Vi åkte ikapp Titum och Jonas men alldeles för sent för min del så de sista varven slog jag av och safade in i mål. Guzzo lyckades dock smita förbi både Jonas och Titum in på en 8:e plats! Bra jobbat! Själv kom jag följaktligen 11:a(bästa placeringen hittils) med bästa tid 1.07.1
Helt klart karriärens roligaste racehelg och såå skönt att man kan lägga denna säsongen till handlingarna med ett bra resultat i bakfickan.