Tippa 250R på SM-finalen!

Nyteknik skrev:
Inte illa. Ser att du då är snabbare än oFFkeFF och lika snabb som PeO Rosenqvist 2003. Knutstorp måste verkligen svänga!

Kan du lära dig läsa rätt i tabellerna? 1.06.2 åktes det förra året :7peta

Nyteknik skrev:
Låter jobbigt. Men finemang om du får betalt per timme. OT: samma hoj nästa år?

Samma hoj, lite annan motor blir det ju då självklart efter raset.
Jo, det är rätt bra övertidspröjs, men 55% skatt på allt man gör extra gör det ändå inte så mycket roligare..

skorpionen skrev:
Vilka var inblandade i kraschen i 250 racer?????? :va

Emelie Litjens kraschade på första eller andra varvet ut på rakan. Efter bara något varv så kraschade en Dansk som jag inte kommer å namnet på nu, men tror han hade #62. Sen vurpade Sjöström med. Dom som kom flest varv hann köra 8 varv på kval 2 och då var det gulflagg hela tiden runt hela banan. Tidsträningen var förskjuten sen innan då ambulansen inväntades då en förare i Superbike hade fått åka i den.

På racet vurpade Niklas Cajback, Fredrik Watz, Magnus Sjögren, Jan Corneliusson och Oscar Håkansson. Emeilie Litjens var så pass mörbultad så han orkade inte köra hela racet utan gick in och bröt. Dansken som vurpade på kval 2 kom inte ut till racet. Henrik Olsson och Christian Vaerum bröt pga slirande kopplingar.

Förutom galna varvtider av Fredde så var hans omkörning av Pallander i vänstern efter NGK-krönet (Microkrönet numera eller??) dagens behållning. Det var stora och håriga kulor det! :Bugar

Torkel skrev:
Förutom galna varvtider av Fredde så var hans omkörning av Pallander i vänstern efter NGK-krönet (Microkrönet numera eller??) dagens behållning. Det var stora och håriga kulor det! :Bugar
Den var grym.

(Det heter visst bara "Krönet" numera)

Torkel skrev:
Jag håller med! Jag skrek rätt ut när jag såg den omkörningen. Det måste vara det hårigaste jag har sett i omkörningsväg. Helt makalöst!!! :banana

Relapse skrev:
Jag håller med! Jag skrek rätt ut när jag såg den omkörningen. Det måste vara det hårigaste jag har sett i omkörningsväg. Helt makalöst!!! :banana
Hoppas de fick med den på tv-sändningen då.

Nyheter
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph