Nyteknik skrev:Inte illa. Ser att du då är snabbare än oFFkeFF och lika snabb som PeO Rosenqvist 2003. Knutstorp måste verkligen svänga!
Kan du lära dig läsa rätt i tabellerna? 1.06.2 åktes det förra året

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nyteknik skrev:Inte illa. Ser att du då är snabbare än oFFkeFF och lika snabb som PeO Rosenqvist 2003. Knutstorp måste verkligen svänga!
Men förra året var inte 2003.oFFkeFF skrev:Kan du lära dig läsa rätt i tabellerna? 1.06.2 åktes det förra året![]()
Nyteknik skrev:Men förra året var inte 2003.
![]()
Låter jobbigt. Men finemang om du får betalt per timme. OT: samma hoj nästa år?oFFkeFF skrev:Börjar bli lite för dimmigt här, 100h@work den här veckan..![]()
Nyteknik skrev:Låter jobbigt. Men finemang om du får betalt per timme. OT: samma hoj nästa år?
skorpionen skrev:Vilka var inblandade i kraschen i 250 racer??????![]()
Den var grym.Torkel skrev:Förutom galna varvtider av Fredde så var hans omkörning av Pallander i vänstern efter NGK-krönet (Microkrönet numera eller??) dagens behållning. Det var stora och håriga kulor det!![]()
Jag håller med! Jag skrek rätt ut när jag såg den omkörningen. Det måste vara det hårigaste jag har sett i omkörningsväg. Helt makalöst!!!Torkel skrev:Förutom galna varvtider av Fredde så var hans omkörning av Pallander i vänstern efter NGK-krönet (Microkrönet numera eller??) dagens behållning. Det var stora och håriga kulor det!![]()
Hoppas de fick med den på tv-sändningen då.Relapse skrev:Jag håller med! Jag skrek rätt ut när jag såg den omkörningen. Det måste vara det hårigaste jag har sett i omkörningsväg. Helt makalöst!!!![]()
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |