"Do not attempt to operate this machine at maximum power..."

"Do not attempt to operate this machine at maximum power..."

....it might break!

?!

lol.gif
Hahaaa! I kill myself!!
 
oFFkeFF skrev:
Kom nu inte och påstå att du ett antal ggr sagt att du skulle satsa på ERF, med ursäkterna att man fick åka mer på ERF'en? :7peta
Visste inte att säsongen redan körts. Hur kan man banga nåt som inte inträffat?
 
Chris Ash skrev:
Hur går det med dieselsuckan?

Ja just det....den hade gått sönder.....


Jovisst har den....gått sönder alltså.

Men erkänn att det var för jävvla roligt sagt
hmm3grin2orange.gif
 
Nr:18 skrev:
Visste inte att säsongen redan körts. Hur kan man banga nåt som inte inträffat?

Utgår ju bara från vad du säger? Du bevisade ju redan i somras att du hellre stod bredvid banan, och då är det klart att cykeln håller ihop :rolleyes: :D
 
Chrille skrev:
Jovisst har den....gått sönder alltså.

Men erkänn att det var för jävvla roligt sagt
hmm3grin2orange.gif

Hehe, jo, den satt lite fint, men roligast var att den kom från killen i glashuset ;)
 
För att vara lite allvarlig igen.
Skillnaden mellan hårt trimmade fyrtaktsmotorer och hårt trimmade tvåtaktsmotorer är egentligen inte så stor.
Bägge sorterna behöver hållas koll på när man kör rejsing. Skillnaden verkar mest vara att vissa fyrtaktskillar verkar tro att deras gathojar håller i evighet utan koll, utan "det räcker att byta olja och filter och kanske kolla ventilspelet ibland", vilket det faktiskt inte gör.
Det finns ju en anledning till att det hipp som happ ligger en tät oljedimma över banan, särskilt efter r600 och r1000 huserat på banan...
 
oFFkeFF skrev:
För att vara lite allvarlig igen.
Skillnaden mellan hårt trimmade fyrtaktsmotorer och hårt trimmade tvåtaktsmotorer är egentligen inte så stor.
Bägge sorterna behöver hållas koll på när man kör rejsing. Skillnaden verkar mest vara att vissa fyrtaktskillar verkar tro att deras gathojar håller i evighet utan koll, utan "det räcker att byta olja och filter och kanske kolla ventilspelet ibland", vilket det faktiskt inte gör.
Det finns ju en anledning till att det hipp som happ ligger en tät oljedimma över banan, särskilt efter r600 och r1000 huserat på banan...

Naturligtvis har du rätt, men jämförelsen blir egentligen inte rättvis förrän du börjar titta på SS600-specade hojar.

Mitt generalras med en ventil som gick av över styrningen och gnagde hål i "koppen" är nog mer att sortera in under "de gick sönder". Men den som tror att rejsing är bara köraning har ju fel oavsett vilken hoj man sitter på...
 
Nr:18 skrev:
Det gör du bara för att du är för feg att åka i samma klass som oss andra talanglösa....

Om jag inte byter klass så kommer jag köra i R1000 med min TRX. Då får vi se vem som är talanglösast.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top