Skrotnisse
What would Shervin do?
Hahaha!!!
Fick världens bild framför mig att vargen blir skitförbannad för att nån går och petar in ett finger i röven på den!
![]()
Gört!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hahaha!!!
Fick världens bild framför mig att vargen blir skitförbannad för att nån går och petar in ett finger i röven på den!
![]()
Då kanske de slutar med bilfärderna inne hos tigrarna också om det vill sig illa...
I övrigt verkar det ha varit en vådare som var ensam i hägnet med vargarna: http://www.svd.se/nyheter/inrikes/djurskotare-ar-ett-farligt-yrke_7284513.svd
Här är jag med nämnda vargflock.
Men det var billigaste sättet att lösa säkerheten på!Hon var ju faktiskt beväpnad med en...komradio.....
Lika effektivt skydd som att simma med vithajar utrustad med en vattentät mobiltelefon.
"jag ringer om dom blir aggresiva"
Har de haft det på sistone? Guiden som jag hade inne i varghägnet sa något om att de flick sluta upp med det eftersom att de attackerade bilarna när de var uttråkade.
I övrigt verkar det ha varit en vådare som var ensam i hägnet med vargarna: http://www.svd.se/nyheter/inrikes/djurskotare-ar-ett-farligt-yrke_7284513.svd
Det är ju faktiskt, så här efteråt, helt sjukt hur en skötare kan få gå in ensam till massa vargar...tror dom hade gullat lite för mycket med dom.
Inga vilda djur är av naturen snälla & ofarliga.....
Och på vissa djur hörs det ju på namnet att de är farliga t.ex MördarsnigelAlla djur bits![]()
Jag var inne och åkte hos dem förra året om jag inte minns helt fel, kan ha varit året innan. var det tigrar förresten, kanske var lejon? Nåja, några lata kattjävlar låg i skuggan och sov och en vakt i bil blev arg när jag kom av mig själv och stannade bilen, något man ABSOOOOOOLUT inte fick göra![]()
Alla djur bits![]()
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden