HanneZ
Guest
Ingen jävel ska heller säga till mig vad jag får skriva på forumet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ravetrancer skrev:exakt, och iom det så innebär det inte heller att man inte har god moral.....
Om grannen ber en att ta det lite lugnare och man själv vet att man kanske inte gjort det ja då e det helt ok.....men sen så har vi dom som säger till en trots att man inget gjort och såna e jobbiga. Sen såna som skall upplysa en om riskerna om om o om igen.....ja för fan vi vet riskerna var det nåt mer????Silwer skrev:Självklart förstår jag att man lyssnar rätt dåligt på en som själv kör värre själv.
Men om jag står utanför o grannen kommer och säger att jag väl kan ta det lungt förbi på vägen utanför då säger jag inte att han dra för jag kör som jag vill.
Tror det är sånna här uttalanden folk hänger upp sig på helt enkelt, för de låter som om de som skriver det har en lag bara för gruppen och att ingen annans lagar och åsikter är nåt man bryr sig i.
Ravetrancer skrev:När ska du komma till en bana så jag kan köra skiten ur dig?????
valmers skrev:Detta fattar alla utom WCX-maffian.[/QUOTE
Nu är vi inte med i maffian![]()
Mr. Cap skrev:Ang. mitt uttalande om rövslickeri så tycker jag att det är rövslickeri när man inte kan stå för sina åsikter. D.v.s. om jag gillar att wheela genom stan så loggar jag inte in här och snackar skit till er alla om folk som wheelar genom stan. Då känns det som att man gör det för att man ska bli omtyckt eller nåt och måste slicka röv på alla för att bli det. Men sen när ingen tittar på så fortsätter jag med mitt bus genom stan. De är i mina ögon rövslickeri. Detta är inte personligt menat mot UD utan det finns flera här som kan känna sig träffade.
Sen snackar folk om WCX-maffian och Outlawmentalitet för att man står för sin åsikt.
Silwer skrev:Men du ser dig förmer och rättfärdig, som om vi allihop bara slickade röv (på vem?) och sen egentligen körde som jävla idioter.
Du sätter stämpel på oss fast du inte vet ett skit om hur vi kör.
Jag är inte polare med nån på forumet, jag har ingen jag känner jag måste ställa mig in oss, jag tycker så som jag skriver. Punkt slut.
Övriga kan jag inte uttala mig om givetvis.
Mr. Cap skrev:Känner du dig inte träffad så är det ju bara bra! Efter den första tråden med UD för en månad sen så fick jag intrycket att han va en av dom som hade mer vett i skallen än oss andra och aldrig busade i stan. Så nu undrar man hur många fler här som snackar gojja. Därav stämplingen.
Silwer skrev:Leker du med ord?
Kan du inte diskutera så bemöda dig inte att skriva nåt heller.
Jag ger fan i dina påståenden faktiskt, alltihop är rent löjligt, gör upp privat med underdog.
Jag skiter dessutom i hur ni kör, fullständigt, jag diskuterar bara sakfrågan och inte hurvida gladh egentligen slangar på sin vfr och sen slickar folk här på forumet i arslet och låtsas annat.
Nu svarar du nåt tufft och ovidkommande, gör gärna det.
gladh skrev:Varför stämpla?
gladh
Mr. Cap skrev:Det va ju snarare du som försökte vara tuff härFattar inte vad du gör här om du skiter i allt. Varför blandar du dig i denna diskussionen över huvudtaget då för? Är det för att du är en sån som måste vara med överallt där det händer?
IRON MAN skrev:Jag vill ta mods till mig och berätta om en kväll i förra veckan...
...WCX är ju ett gäng svärmorsdrömmar, ett klatt och trevligt släkte.
Mr. Cap skrev:Därför att det klart och tydligt framgår att den är berättigad!
Bingo skrev:För mig är det mycket lätt att förstå WCX:arnas reaktion. Om man kommer som gäst till ett slutet sällskap hör det inte till god ton att säga att "vi borde...". Det betyder bara "Ni borde..." eftersom den som säger det inte inkluderas i "Vi".
Att sedan förslaget innebar att "Ni" inte skall göra något som "Jag" gör dagligen och stundligen, på synnerligen olämpliga platser, gör det inte lättare att tolka inlägget på ett positivt sätt.
Underdogs första inlägg var inte moraliskt eller dubbelmoraliskt utan kort och gott beskäftigt. Folk som blir utsatta för beskäftighet brukar lacka till. Och det med rätta, för det är en styggelse.
Det borde vara mer sånt på forumet. Så kanske folk tänker sig för lite innan de postar sina inlägg om hur andra borde uppföra sig.
IRON MAN skrev:![]()
HaHaHa...ääää vad faan gubbar, WCX är ju ett gäng svärmorsdrömmar, ett glatt och trevligt släkte.
![]() |
Bike kör Stark Varg EX!
Under hösten kommer Bike gö... |
![]() |
Customhoj Bike Show 2026
Den 23 till 25 januari körs... |
![]() |
Racing på Kjula Dragway till helgen
Den kommande helgen (23-24 ... |
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup
Harley-Davidson och MotoGP ... |
|