Har du hunnit använda det mycket nog för att bedömma hur mycket bättre det är?
Funderar på ett sånt, eller ett 28-300 eller 35-350 till nästa sommar.
Jag lånade farsans sigma 50-500 på gelleråsen senast, skitkul med så stort omfång men focusmotorn va inte allt för snabb, men när en bild satt så va fucus korrekt, inte bakfocus som mitt 70-200.
Nej tyvärr inte så mkt. Dock är det ett demo exemplar så får mitt förmodligen nästa vecka men ska försöka ta mig ut till crossbanan i helgen!

