rookie
www.mixpix.se
I stand corrected.
Inte så långt ifrån 5.5 då=)
Länge sedan jag kikade priser. Får skylla på det![]()
Hehe tyckte det var ruskigt nära jag!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
I stand corrected.
Inte så långt ifrån 5.5 då=)
Länge sedan jag kikade priser. Får skylla på det![]()
Det lönar sig att bli förbannad ibland.
Jag komponerade ett e-mail åt FB för polaren vars utrustning blev stulen.
Nu hände det grejer, han får ut knappt 22kkr i alla fall.
Skönt det, dessutom bevis på att man inte ska ge upp efter FB:s första gnidiga försök att komma undan.

Nästan 2/3 av nypriset är inte illa på begagnad elektronik. Skönt att höra att han iaf får ut något.Självrisken var på 1500:-
Som jag förstått har de skrivit ned priserna pga ålder osv, vilket jag antar att alla FB gör.
Jag kanske var otydlig tidigare, den summa jag nämnde var det totala inköpspriset, och det var ju ett tag sen han köpte grejorna.
Huset och ett av objektiven tycks han dessutom fått mer (!?) för än han betalade...
Nåja, han är glad över att få något, med tanke på deras första beslut.
SanDisk Video HD SDHC 8GB
Lämpligt att börja med?
film tycks det ju klara med fixar det 3,7 bps i raw?
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?e=271717
Dock har dom slut på lager just nu och då blir det ClickOK för 6878:-
Japanfoto nere på stan har den för 6990:-
kanske ska man ta kryckorna ner och skampruta..
Ta gärna ett snabbare minne.
Ju snabbare ju bättre o värt varenda krona.
Vet ej kvalién på din filmning men jag kör ett CF på 60mb/s
Men ditt SD bör du bog ha en 30m/s på iaf minst.
Gäller för serie tagningar annars hänger inte kortet med helt enkelt.
http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=447201 det körde jag på i min 1000d samt i 450d. Vet ej hur det fungerar med filmning.
112:- mer för att få handla den över disk istället för en nätbutik?
Jag hade inte ens funderat på att pruta...![]()
den filmar i 1080 i 30fps eller 720 i 60fps.
och fotar i 3.7 fps , 34st JPEG eller 6 RAW i följd.
den filmar max 30min och 4gb.
om det ger mer på hand hur snabbt kort som behövs?
nej jag insåg det, det blir nere på butiken, klart smidigare om nått skulle krångla, dom hade ett gäng hemma och köper man av en person, alltid bra.
F*n vad nöjd jag är med min Canon 7D & med ett Canon 70-200 f4/L
Tror banne mig att detta är den bästa bilden jag har tagit sen jag började fota & ändå har jag förminskat den duktigt, fast Micke1 på bulten ligger god tvåa.![]()
F*n vad nöjd jag är med min Canon 7D & med ett Canon 70-200 f4/L
Tror banne mig att detta är den bästa bilden jag har tagit sen jag började fota & ändå har jag förminskat den duktigt, fast Micke1 på bulten ligger god tvåa.
![]()
F*n vad nöjd jag är med min Canon 7D & med ett Canon 70-200 f4/L
Tror banne mig att detta är den bästa bilden jag har tagit sen jag började fota & ändå har jag förminskat den duktigt, fast Micke1 på bulten ligger god tvåa.![]()
Förlåt om jag tjatar vidare om mina konvertrar men provkörde lasses soligor 1,4x och skärpan hade jag inget att klaga på. Dock var det precis som Lasse sa, AF:en är obrukbar eftersom den jagar, både på mitt Sigma 70-200 och 150 EX. (båda med inbyggd af-motor).
Så, någon som har erfarenhet av soligor och fungerande AF på ovanstående objektiv?
Måste få tag på nått som förlänger brännvidden, räcker nog inte med 1.4x heller ;(
Jag kör mitt sigma 70-200 med 1.4TC och 2TC, båda soligor.
Upplever inte den alls som obrukbar.
Att den jagar MER än utan TC kan jag möjligen köpa. Men beror inte det bara på att AF får mindre ljus?
F*n vad nöjd jag är med min Canon 7D & med ett Canon 70-200 f4/L
Tror banne mig att detta är den bästa bilden jag har tagit sen jag började fota & ändå har jag förminskat den duktigt, fast Micke1 på bulten ligger god tvåa.![]()
Hmm, jag vet inte. Men den jagar nått hejdlöst. Helt obrukbar i fokusläge C. Men om inte du upplever det så kanske det är något fel på detta ex då. Skulle du säga att 2x-varianten funkar att fota motorsport med, hänger den med?
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |