Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Prova, så vet vi om det är värt o försöka.Vad tror ni om detta? Blir man blåst?
http://www.canonmugs.com/
Ok nu har jag ett litet bekymmer.
För ett par veckor sen så blev jag ombedd att fotografera lite medlemmar på min thaiboxningsklubb, Visst sa jag det hade varit kul ju. Vi skrev aldrig något kontrakt eller liknande på var bilderna skulle publiceras eller så, jag tänkte inte så mycket på det jag gjorde detta idéelt (stavning) och mest som en kul grej.
Nu har en av mina bilder hamnat på en annan sida som mitt gym har hand om.
Här e en skärmdump från deras förstasida.
Jag misstänker att bilden även kommer användas för affisher som kommer tryckas upp inför galan.
Vad anser ni är en skälig ersättning?
Och tycker ni jag borde kräva nån ersättning eftersom jag inte sa nått om det innan?
Edit: den inringade bilden är min.
Prova, så vet vi om det är värt o försöka.![]()
Hade dom iaf frågat om dom fick använda bilderna till annat än själva gymets hemsida så hade det varit lugnt men nu eftersom dom inte har frågat ens så är man sugen på att kräva en liten symbolisk summa från dom.
Dom snackade nått om att göra en fotosession till i sommar. då ska dom få betala för det.
Faan ta dig. Nu blev jag ju tvungen att köpa ett EF 50/1.8 IICyberphoto firar 15 år på nätet idag och har massor med prylar till kampanjpriser enbart idag.
Fast isf skulle du ha handlat på Rajala, där kostar dom bara 899:- just nuFaan ta dig. Nu blev jag ju tvungen att köpa ett EF 50/1.8 II
Edit: och kommer just nu på att om jag varit lite smart så hade jag beställt en 52-58mm stepring också så jag hade kunnat använda några gamla filter som bara ligger och samlar damm.![]()
Damn you! Smisk säger jag bara, smisk blir det!!!Fast isf skulle du ha handlat på Rajala, där kostar dom bara 899:- just nu![]()
Får jag ännu mer skäll nu?![]()

Det beror ju lite på... Bildstabilisering i objektivet? Autofokus? Temperatur? Kolla bilderna på displayen mycket?Hur många bilder kan man ta med orig batteri till 7D men intensiva serietagningar, någon som har provat? Tänkte fota lite motorsport i helgen så ska inviga mitt BG & det extra batteriet.
Hehe, om det är någon tröst köpte jag mitt för 1070:- för två veckor senDamn you! Smisk säger jag bara, smisk blir det!!!
Fast iofs så har jag inte helt positiva erfarenheter från den tiden som Rajala hette FotoVideo. Men skulle det bli något fel med beställningen från Cyberphoto så kanske det blir Rajala istället.
Jag har fotat endurotävlingar, isracing mm och då har kameran sagt sig kunna ta 2500-3000 bilder, och då har jag kört med 100-400L IS, kollat på mängder av kort och i minusgrader. Jag upplever det som att batteriet klarar mycket mer än på 40DHur många bilder kan man ta med orig batteri till 7D men intensiva serietagningar, någon som har provat? Tänkte fota lite motorsport i helgen så ska inviga mitt BG & det extra batteriet.
Vad är din definition av vad som är billigt då?Det jag vill köpa längre fram nåt bra vidvinkelobjektiv, så tipsa på om ni vet nåt bra till cropkamera. Det ska vara billigt med.![]()

De som är "billiga" och fortfarande bra är nog begagnade Sigma 10-20 /4-5,6 och
Tokina 12-24/4 .
Båda modellerna har "bättre" storasyskon, så de kan hittas för 2500-3000:-
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |