Han är ju chef.Gör du inget annat än och surfar på nätet?![]()
Jag fick förresten ett ryck igår kväll och beställde två reflexskärmar. Det kan ju alltid vara bra att ha, liksom...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Han är ju chef.Gör du inget annat än och surfar på nätet?![]()
HaHAa ja det börjar bli dags att uppgradera till en D700 ändå. Men det får nog vänta tills efter årsskiftet.
Vad kör du med för kamera då?
Mycket bra val!Nu har jag handlat: EOS 40d![]()
Kommer någon gång nästa vecka
Någon som vill köpa en 350d+BG??
Ingen dum fråga, men jag har inget bra svar.
Jag bara vet att under options i Porta så har jag förbockat Simpleviewer som primary album viewer annars blir det ett vanligt HTML- album
Jag har kört med D60 en säsong nu och känner att en 300:a är väl den naturliga vägen att gå...du kan ju alltid höra av dig när ditt sug efter 700:a blir för stort..
Nu har jag handlat: EOS 40d![]()
Kommer någon gång nästa vecka
Någon som vill köpa en 350d+BG??
Jag har kört med D60 en säsong nu och känner att en 300:a är väl den naturliga vägen att gå...du kan ju alltid höra av dig när ditt sug efter 700:a blir för stort..
Sure enough! Vad tycker du är en rättvis peng för en D300 då?
Edit: Jag har en yalla massa ürsting gluggar till den också.

Shit! Javisst! Det är taget!![]()
Innebär detta att vi snart får se D700-bilder här i tråden?
så du menar att du har misshandlat din ?...i dagsläget skiljer det iaf ca 6000:- på ny och Blocket...äh ,,vi får se ..
Äh... jag bara larvar mig lite med Lasse. Men planen e att köpa en efter nyår. Då blir det D700-bilder!![]()
Jag lägger upp några bilder, ingen är direkt kanon, men det är vad som fanns i kameran nu när jag fått igång nya datorn.
[/IMG]
Ja, du är snäll du.Jag tycker dom är jättebra Ricko. Diggade mest bidlen på muren och Enduro-wheelien.
Det verkar som att det tar sig för alla som hänger i den här tråden. Jag tycker man ser att kvallan bara blir bättre och bättre.

Schysta bilder. Gillar framför allt andra bilden.Jag lägger upp några bilder, ingen är direkt kanon, men det är vad som fanns i kameran nu när jag fått igång nya datorn.

|
|
Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026
20-årige australiensaren Wi... |
|
|
Alltid redo för regn
Håll dig torr på hojen – ny... |
|
|
Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours
Pressrelease från Bridgesto... |
|
|
Publikrekord under World Ducati Week
Ducati slog publikrekord un... |
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |