Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hittade ett roligt HDR liknande program
TOPAZ
Den tar inte ström ifrån kameran då?
ca 20000 avfyrningar ska accumolatorn hålla för. Mottagaren har 2 st AAA batterier så där är det grönt.Det låter ju lite konstigt ja. 12V och 23Ah är ett ganska stort mc-batteri. Antar att sändaren inte väger sisådär 9-10kg?Infobladet säjer att sändaren går på 12V och 23A!![]()
Det låter ju lite konstigt ja. 12V och 23Ah är ett ganska stort mc-batteri. Antar att sändaren inte väger sisådär 9-10kg?
Annars finns det ett batteri som heter V23GA, GP23A eller något liknande beroende på fabrikat. Det är ett 12V batteri som är ungefär stort ett halvt AAA. Finns även en modell med en diameter som är ett par millimeter tunnare. Dessa batterier kan man hitta hos t.ex. Clas Ohlson eller Teknikmagasinet.
Jag fick en avi idag, så jag ska hämta sen så ska jag lösa farbrors problem sen.![]()

Det låter ju lite konstigt ja. 12V och 23Ah är ett ganska stort mc-batteri. Antar att sändaren inte väger sisådär 9-10kg?
Annars finns det ett batteri som heter V23GA, GP23A eller något liknande beroende på fabrikat. Det är ett 12V batteri som är ungefär stort ett halvt AAA. Finns även en modell med en diameter som är ett par millimeter tunnare. Dessa batterier kan man hitta hos t.ex. Clas Ohlson eller Teknikmagasinet.
Södern?!?!?!????
Har du rökt på nu igen?
Det kanske var du som var Rulle en gång i tiden iallafall..
http://www.youtube.com/watch?v=JQz14HB4KMs

Wåw, grattis krullo. Coolt.
Du är ju som kändis nu då liksom, har aftonbladet varit hem till dig än?
Papparazzis?
Nädå, det var bra gjort.![]()
Jag skickade in ett bidrag till en "tävling" på d70sverige.se Dom 20 bästa bilderna ska hängas upp för beundran på Fotomässan i Älvsjö (Stockholmsmässan) Nu den 14-16 November.
Gissa om jag höll på att trilla av kontorsstolen när jag såg att ett av mina foton kommer att ställas ut. Det e väl inte så märkvärdigt kanske men för mig var det tjockt kul!
De 20 "vinnarbilderna" hittar du här.
Länk till Fotomässans bildutställning hittar du här.
Notera att dom skriver:
Under Fotomässan 2008, precis som Fotomässan 2007, är ribban högt lagd när det gäller vilka bildutställningar som kommer att visas
*host*host*
Edit: November. Inte Oktober.
F*n Roller grattis, he he om jag kanske kan få din autograf så vet man aldrig hur mkt den är värd om 10 år!![]()

Thnx me mueno!
Nån som ska anmäla sig till Global Photo Challange - Urban Jungle?
Jag har fått hybris nu och anmält mig.
Moist Orchidee
Grattis, kul![]()
F*n Roller grattis, he he om jag kanske kan få din autograf så vet man aldrig hur mkt den är värd om 10 år!![]()

Eftersom att jag egentligen borde göra annat så konverterade jag din bild till svart/vit och pillade lite med den.Jag har skittråkigt, så jag lägger upp en kastrull med nykokt ris.
Det kanske man borde. Synd bara att man bor i en av Sveriges tråkigaste städer.Nån som ska anmäla sig till Global Photo Challange - Urban Jungle?
Japp, grattis till Råller!Wåw, grattis krullo. Coolt.
Du är ju som kändis nu då liksom, har aftonbladet varit hem till dig än?
Papparazzis?![]()
|
|
Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026
20-årige australiensaren Wi... |
|
|
Alltid redo för regn
Håll dig torr på hojen – ny... |
|
|
Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours
Pressrelease från Bridgesto... |
|
|
Publikrekord under World Ducati Week
Ducati slog publikrekord un... |
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |