Micke O skrev:
Tack för tipset! Men ja, det är fortfarande mkt pengar. Får se vad jultomten kommer med....
Fjollvitt...hahahaha!! Det ska jag nämna för en kollega vid senare hojkörning/fotning...hahaha!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Micke O skrev:
JKay skrev:2618663Tack för tipset! Men ja, det är fortfarande mkt pengar. Får se vad jultomten kommer med....
Fjollvitt...hahahaha!! Det ska jag nämna för en kollega vid senare hojkörning/fotning...hahaha!
Micke O skrev:2618710Helt ärligt tycker jag att dom vita Canon L-gluggarna är snygga men det kan jag ju inte erkänna om "det andra laget"Vi män med hår på bröstet (några fjun iaf) kör med mattsvarta gluggar
![]()
JKay skrev:2618794Rent allmänt skiter jag fullständigt i hur utrustningen ser ut. Huvudsaken är väl ändå att kunna producera fina och skarpa foto?
Visst är dom vita Canongluggarna fina men jag ser ingen motivering till att pynta så mkt mer för en grej när det finns likvärdiga för MKT lägre pris.
Kungen skrev:2618913som jag förstått det så upptar inte de vita lika mkt ljust och blir inte lika varma på sommaren. magnesium expanderas i värmen och kan leda till att glasen kanske glappar lite eller något på dety håller..
jag med skiter i vilket. tycker svart är coolt.
JKay skrev:2618794Visst är dom vita Canongluggarna fina men jag ser ingen motivering till att pynta så mkt mer för en grej när det finns likvärdiga för MKT lägre pris.
JKay skrev:2617055Jag kör budget. Canon EOS 350D med ett sigma 70-300.
Funkar finfint!
Men är DUKTIGT sugen på ett EF 70-200/2.8L men det kostar fan 10ggr mer än jag har råd med!
....................
mr_rockster skrev:2619964Som vilka då? Å då pratar jag inte bara bildkvalitet utan kvalitetskänsla, tätning, bra af, etc. etc.?
Thundercat skrev:2619982Oavsett vilken av canons L-objektiv du köper så kommer du garanterat att bli nöjd. Det är en otrolig skillnad i kvalitet. De är jävligt dyra och jävligt bra.
Cyren skrev:2618924Testade en ny grej idag med kameran, tog en gammal 27mm 2,8 pentax lins och satte bak och fram mot huset för att få macro. Macro blev det så de räckte men det var inte lätt att ställa in skärpan![]()
Bilden är helt obeskuren och "hålet" som är i bilden har en diameter på ca 7mm, så det är ganska mycket macro![]()
![]()

mr_rockster skrev:2619964Som vilka då? Å då pratar jag inte bara bildkvalitet utan kvalitetskänsla, tätning, bra af, etc. etc.?
RACKARNS va coolt!!!![]()
Det blev en lite drömlik bild med!![]()
Schnöggt!!
Micke O skrev:2620512Är L-gluggarna uttalat tätade så att man ska kunna ha dom monterade på en "etta" ute i regn ...
KetogaN skrev:2622721Japp
Jag har haft mitt 70-200 2,8 IS i regn på en "etta", nemas problemas..
Dock kan du inte dyka med dom![]()
Micke O skrev:2622752Gäller det alla L-gluggar?
KetogaN skrev:2624110Det tror jag bestämt men du får ändå kolla med canon, jag vill inte säga säkert eftersom jag vet att det finns undantag så som gamla 70-200 4L (det var inte vädertätat).
|
|
Premiär för Östgöta Dundret
Under 1940 talet var Finspå... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |