Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
JKay skrev:2344737Tack! Är rätt nöjd faktiskt!![]()
KetogaN skrev:2344887Ser bra ut, själv gav jag mig ut i ovädret i natt och chansade med livet under ett paraply för att få till min bild.. (Ja, jag ska alltid vara värst JKay)
Länkar in den här, men den ses bäst på min site där bakgrunden är mörkare.
Thundercat skrev:2345434Riktigt snyggt!
Vad hade du för slutartid?
JKay skrev:2345177Tjusigt mannen!! (Värst, jotack. Självhävdelse?)
Men jag tycker att blixten är lite svag....du lunde hittat ngn annan.![]()
![]()
Man får lite Lord of The Rings känsla av den bilden Nursey skrev:Man får lite Lord of The Rings känsla av den bilden![]()
KetogaN skrev:2345465Fånga blixtar och få det bra är inte lätt så, ja.. lite självhävdelse är på plats..
Jag har faktiskt mörkat ner bilden för jag tycker det gav med känsla i bilden.
All exif står på min site även, om man inte vill installera fler grejjer i sin dator..
/Karl
Det kan du lov att ha! Är det konstigt att man har dig som förebild?KetogaN skrev:2346195Nu har jag uppdaterat bilden lite och inte mörkat ner den så mycket, tagit bort lite färgmättnad så den känns mer verklig.
Va tycks?
KetogaN skrev:2345465
All exif står på min site även, om man inte vill installera fler grejjer i sin dator..
/Karl
Thundercat skrev:2346662En liten orangutangunge, han var så trött att han trillade omkull. Trots detta så skulle han fortsätta äta.
KetogaN skrev:2347058Jag ska slappna av lite, gjorde ett nytt fotojobb idag, har precis skickat iväg till crimson för framkallning. Min syster ville ha "gravid" bilder till tavlor över barnsängen.
Klicka på "Fine art"
http://www.toksurfa.com/portfolj
twinner skrev:2347116Ha!! Riktigt Fina!! mkt bra jobbat.
Man kanske skulle göra som du och slänga upp ett fåtal bra bilder istället för an massa skit. Så får det bli på nya sidan.
|
|
Premiär för Östgöta Dundret
Under 1940 talet var Finspå... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |