KetogaN skrev:2347152Tack, kvalitet före kvantitet är alltid bra..
Inte för att jag tycker du har en massa skit, du håller genomgående hög kvalitet på dina bilder!
Åhh tack

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
KetogaN skrev:2347152Tack, kvalitet före kvantitet är alltid bra..
Inte för att jag tycker du har en massa skit, du håller genomgående hög kvalitet på dina bilder!

KetogaN skrev:2347058Jag ska slappna av lite, gjorde ett nytt fotojobb idag, har precis skickat iväg till crimson för framkallning. Min syster ville ha "gravid" bilder till tavlor över barnsängen.
Klicka på "Fine art"
http://www.toksurfa.com/portfolj

MikkE skrev:2295390Lagt till på förstasidan, finns det fler bra för gratisbruk?
rimag skrev:2347365Snyggt! Får man fråga hur du gjort med "studion", bakgrund och ljus!
Har förövrigt gjort den stora tabben att låna ut min kära kamera i två veckor och nu kliar det verkligen i avtryckarfingret![]()
bissmark skrev:2347712www.myphotoalbum.com
Tydligen obegränsad mängd bilder kan laddas upp.
Du kan även fixa eget utseende på dina "album".
Gratis och bra
Sitter med en EOS 350D, Canons EF-S 18-55 f/3.5-5.6, samt ett Sigma 70-300(anno gammalt)
Är på jakt efter ny glugg men man inser ganska snabbt att man behöver lägga ut en smärre förmögenhet.
Drömmen skulle vara Canons EF 28-300 f/3.5-5.6L IS USM men priset avskräcker...
Har även fått upp ögonen för Canons EF 70-300 f/4-5.6 IS USM som kostar ungefär en 1/4 av ovanstående glugg.
Finns det någon i denna underbara tråd som har erfarenheter av den billigare av dessa två gluggar eller rent av tips på andra likvärdiga gluggar...???
//Johan
twinner skrev:2348494Grattis:=)
Hörrni! Hur funkar den här (Prov) www.prylplaneten.se
Kanske vit bakgrund? eller är hela Templaten fuckad?
//Markus
JKay skrev:2348505Tack! Nu ska det fotas ännu mer!
Njaa...den föll inte MIG i smaken. För bladdigt.
Jag är för en mer stilren och enkel sida.
Men det är ju JAG.
Hur känner du själv för den?
bissmark skrev:2347712www.myphotoalbum.com
Tydligen obegränsad mängd bilder kan laddas upp.
Du kan även fixa eget utseende på dina "album".
Gratis och bra
Sitter med en EOS 350D, Canons EF-S 18-55 f/3.5-5.6, samt ett Sigma 70-300(anno gammalt)
Är på jakt efter ny glugg men man inser ganska snabbt att man behöver lägga ut en smärre förmögenhet.
Drömmen skulle vara Canons EF 28-300 f/3.5-5.6L IS USM men priset avskräcker...
Har även fått upp ögonen för Canons EF 70-300 f/4-5.6 IS USM som kostar ungefär en 1/4 av ovanstående glugg.
Finns det någon i denna underbara tråd som har erfarenheter av den billigare av dessa två gluggar eller rent av tips på andra likvärdiga gluggar...???
//Johan
Maga skrev:2348833Började fotografera alldeles nyligen. Tycker att hålla på photoshop är en djungel hur gör man för att få till färgerna samt att det blir lite djup/glans i bilderna när jag lyckats har det bara blivit en lyckträff.
Thundercat skrev:2348896Fotar du i raw-format?
)Maga skrev:2348909Ja inte alltid men de gånger man fotar sånt som inte bara är ren dokumentation.
Thundercat skrev:2348920Det är enklare att justera bilder som är tagna i raw-format utan att tappa kvalitet.
http://www.moderskeppet.se/ Den här har varit uppe tidigare i tråden.
http://www.fotosidan.se/cldoc/1461.htm
Maga skrev:2348953Tackar där fanns det en del att bita i.
Thundercat skrev:2348964Nåt av det är säkert användbart. I fototidningar finns det oftast lite tips och trix för photoshop. Iaf i DigitalFoto.![]()
JKay skrev:2349082Tidningen Digitalfoto is da shit!!

|
|
Premiär för Östgöta Dundret
Under 1940 talet var Finspå... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |
|
|
Ny 500-kubiks retro från Honda
Efter rykten om en ny retro... |