Diskutera Digital Fotografering här

• Thread starter Thread starter MikkE
  • Start date Start date
Heh. Satte mig i trädgården med heltäckande grön klädsel och camonät. En koltrast satte sig på min axel =)

Nu har jag ytterligare en fråga, hoppas ni inte börjar tröttna på mina frågor :rolleyes:

Jag är som sagt intresserad av en Canon 350D men nu när jag jämför priser så ser jag att det skiljer bara ca 2500 mellan 350D och 20D och om jag behöver ett batterigrep (vilket känns som ett måste) till 350D så skiljer det bara ca 1300. Sen skiljer det bara ca 1500 mellan 20D och 30D. Vilken hade ni satsat på om ni var i min sits. Jag kommer att köpa kameran ny medans objektiven kanske blir beg. om jag hittar några vettiga i bra skick.
Jag sparar hellre lite längre och köper riktiga grejor direkt än att byta om ett år eller nåt sånt.

//Mheel

Bra väder idag,hemma sjuk.
PICT0059.JPG

PICT0065.JPG

PICT0021.JPG

Mheel skrev:
Nu har jag ytterligare en fråga, hoppas ni inte börjar tröttna på mina frågor :rolleyes:

Jag är som sagt intresserad av en Canon 350D men nu när jag jämför priser så ser jag att det skiljer bara ca 2500 mellan 350D och 20D och om jag behöver ett batterigrep (vilket känns som ett måste) till 350D så skiljer det bara ca 1300. Sen skiljer det bara ca 1500 mellan 20D och 30D. Vilken hade ni satsat på om ni var i min sits. Jag kommer att köpa kameran ny medans objektiven kanske blir beg. om jag hittar några vettiga i bra skick.
Jag sparar hellre lite längre och köper riktiga grejor direkt än att byta om ett år eller nåt sånt.

//Mheel

Absolut 20D!!!

Mkt fint twinner!

Suck:=)
Av någon anledning tig jag en sväng ut till Oxelösund idag där jag möttes av avspärrningar och mediauppdåd.Ojojoj vilka klubbor dom fotograferna hade:=)
Man blir lite avis...

Fina bilder Johan

Nån som vet vad Topzustand (tyska) betyder?

"Der konverter ist im Topzustand"

Toppskick?

twinner skrev:
Vilken ska du köpa då?

TC-14E 1,4x.. 1 ljusstegsförlust (4->5,6)

Nästa steg är väl att köpa en 300 2,8 af-s och smälla på 2x converter (blir bl 5,6 där också). Men dom är inte billiga :-/

Nyheter
Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...

Nya BMW S 1000 RR tar form

Redan i maj 2025 gav BMW me...

Helsvarta Deadwood – Ny cruiser från H-D