Diskutera Digital Fotografering här

• Thread starter Thread starter MikkE
  • Start date Start date
Ljunghusen skrev:
Vad är det för fel på det där 300 f/2.8 för 10,000kr? Låter som ett mkt bra pris! Slå till ;)

Har bara typ 20 timmar på mig att tjacka det:=) och är 10 000kr kort just nu:=)

Heh. Satte mig i trädgården med heltäckande grön klädsel och camonät. En koltrast satte sig på min axel =)

Nu har jag ytterligare en fråga, hoppas ni inte börjar tröttna på mina frågor :rolleyes:

Jag är som sagt intresserad av en Canon 350D men nu när jag jämför priser så ser jag att det skiljer bara ca 2500 mellan 350D och 20D och om jag behöver ett batterigrep (vilket känns som ett måste) till 350D så skiljer det bara ca 1300. Sen skiljer det bara ca 1500 mellan 20D och 30D. Vilken hade ni satsat på om ni var i min sits. Jag kommer att köpa kameran ny medans objektiven kanske blir beg. om jag hittar några vettiga i bra skick.
Jag sparar hellre lite längre och köper riktiga grejor direkt än att byta om ett år eller nåt sånt.

//Mheel

Bra väder idag,hemma sjuk.
PICT0059.JPG

PICT0065.JPG

PICT0021.JPG

Mheel skrev:
Nu har jag ytterligare en fråga, hoppas ni inte börjar tröttna på mina frågor :rolleyes:

Jag är som sagt intresserad av en Canon 350D men nu när jag jämför priser så ser jag att det skiljer bara ca 2500 mellan 350D och 20D och om jag behöver ett batterigrep (vilket känns som ett måste) till 350D så skiljer det bara ca 1300. Sen skiljer det bara ca 1500 mellan 20D och 30D. Vilken hade ni satsat på om ni var i min sits. Jag kommer att köpa kameran ny medans objektiven kanske blir beg. om jag hittar några vettiga i bra skick.
Jag sparar hellre lite längre och köper riktiga grejor direkt än att byta om ett år eller nåt sånt.

//Mheel

Absolut 20D!!!

Mkt fint twinner!

Suck:=)
Av någon anledning tig jag en sväng ut till Oxelösund idag där jag möttes av avspärrningar och mediauppdåd.Ojojoj vilka klubbor dom fotograferna hade:=)
Man blir lite avis...

Fina bilder Johan

Nån som vet vad Topzustand (tyska) betyder?

"Der konverter ist im Topzustand"

Toppskick?

Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion