Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Dåså! Ska in till min lokala butik och kolla vad de kan ge för pris. Har handlat alla mina grejer där hitills så jag börjar få nätbutikspriser =)
MVH Niclas
Du är duktig Roller![]()
Nu sitter man här o kikar på vilken bild man ska lägga upp på tävlingen.
Fan va besviken jag blir!
Ni klagar på allt prylsnack och tycker bara att jag publicerar bilder på mig själv. Sen när jag väl publicerar en bra bild så ignorerar ni mig totalt!
Kan inte nån kommentera nåt om min Duvhök då va fan!!!
Nu sticker jag till Bauhaus och köper gipsexpander. Minst 18mm's djup ska dom klara.![]()
I Skövde? Var handlar du?
Får jag samma pris som du tror du om jag säger att jag känner dig?![]()
Om man har ett 50 / 1.4 dåPrecis bara handla.. 50mm 1.8 är ett måste ovasätt om man har en Canon eller Nikon.
Men snabb är den inte. Köp en 70-200 VR för 18.500.- så skall du får se på snabb!![]()
![]()
![]()
Om man har ett 50 / 1.4 då
BTW Var på Malmömässan några timmar i förmiddags
http://farm3.static.flickr.com/2015/2372074960_466b34d041_o.jpg
http://farm4.static.flickr.com/3134/2372070302_0c6ed23a81_o.jpg
Mer finns HÄR
du också?
förresten är jag ruskigt sugen på ett Sigma EX 105/2,8 DG Macro 1:1
Någon som har en kommentar på det![]()
Tack. Jo det var mycke lysrör och spottar i alla de färger.Fina bilder Oas, det är en av få Italienare som jag faktiskt skulle kunna tänka mig att äga! Svårt att få bra resultat på mässor med alla lysrör och skit men jag tycker du lyckas bra
du också?
förresten är jag ruskigt sugen på ett Sigma EX 105/2,8 DG Macro 1:1
Någon som har en kommentar på det![]()
Om man har ett 50 / 1.4 då
BTW Var på Malmömässan några timmar i förmiddags
Jag har ett Sigma EX 150/2,8 DG Macro 1:1, mycket fint! Det är bara att handla![]()
Jag har ett Sigma EX 150/2,8 DG Macro 1:1, mycket fint! Det är bara att handla![]()
Okej!
Fast att lägga nästan 6lök känns ganska mycket att lägga på ett obejtiv just nu..är ju nästa som mitt Canon EF-S 17-85 IS USM
Verkar vara precis likadant som 105mm alternativet, förutom brännvidden då såklart
Känns bra att du har ett![]()
Ja, skräp. Eller nästan iallfall. Jag hade ett sånt. Det är lotto ifall det fokuserar rätt eller inte.Vill ha ett objektiv som går att zooma riktigt långt med, är detta bara skräp eller ? Tamron AF 70-300/4-5,6 Di till Nikon AF, 995:- på cyberphoto...
Vill ha ett objektiv som går att zooma riktigt långt med, är detta bara skräp eller ? Tamron AF 70-300/4-5,6 Di till Nikon AF, 995:- på cyberphoto...
Tänk på att om du vill fota insekter eller saker som är skygga så är 70mm eller 105mm lite kort, med 150 eller mer (Canons L macro är på 180mm) så har du lite mer avstånd till sakerna du fotar.
jag har ett från 650 till 2600mm..
DET är LÅÅÅÅNGT
därför man kör med 105Vr och tc-17 på den.. Wonderschööönt
![]() |
Racing på Kjula Dragway till helgen
Den kommande helgen (23-24 ... |
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup
Harley-Davidson och MotoGP ... |
|
![]() |
BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien
Platsen för BMW Motorrad In... |