Tack, kommer nog komma lite frågor framöver tror jag. Vad är det för film ? Är den med på någon av skivorna till kameran ?
Nä ingen skiva. Det e en köpfilm.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tack, kommer nog komma lite frågor framöver tror jag. Vad är det för film ? Är den med på någon av skivorna till kameran ?
Pssssst.. har köpt en Suunto D9 nu Roller som jag får nästa vecka.
google. sök efter Suunto D9..
det fetaste![]()

Cool! Dyker du också? Eller köper du bara dykgrejer?
Själv tjackade jag en Polar RS 200.
Cool! Dyker du också? Eller köper du bara dykgrejer?
Själv tjackade jag en Polar RS 200.
Jag funderar också på att smita ner en sväng..
Vilken dag skall du dit ?
Skall försöka hänga på låset i morrn Lördag, jobbar länge i dag och på Söndag
RoLL(on)ER: När ska du kirra en hemsida för foto snart då?
![]()
Gillar mitt nya objektiv!
Riktigt snabb fokusering! Dock är det svårt att få perfekt fokus när man kör frihand med bländare 1.8. Men när man lyckas blir det riktigt bra!
Skönt att kunna göra flera flugor på smällen! Jag gillar kort skärpedjup och jag hatar att öka ISO för mycket. Perfekt glugg för mig =)
För dig som precis köpte D80 kan jag verkligen rekommendera 50mm/1.8!!!
ÄDIT: Ni får ta det för vad det är. Bilden är helt oredigerad plus att jag körde RAW+Basic och det är med andra ord basicbilden direkt från kameran ni ser.

Han har tagit bilden med en lång slutartid (20s enligt exif). Sedan har han helt enkelt bara ställt sig framför kameran och lyst med något mot kameran. T.ex. en liten ficklampa eller något och liksom "ritat" med den i luften.Läste om det där i någon fototidning jag köpte, fattade ingenting, hur kan det bli så där ? Syftar på bilden ovan...
Han har tagit bilden med en lång slutartid (20s enligt exif). Sedan har han helt enkelt bara ställt sig framför kameran och lyst med något mot kameran. T.ex. en liten ficklampa eller något och liksom "ritat" med den i luften.
Prova själv genom att ställa din kamera på stativet med en lång slutartid och vifta med någon ljuskälla framför den.![]()
|
|
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats
Om du vill förfina din hoj ... |
|
|
Recension: Gilles MUE2 fotpinnsats
Om du vill förfina din hoj ... |
|
|
Australiskt stjärnskott klart för GGN 2026
20-årige australiensaren Wi... |
|
|
Alltid redo för regn
Håll dig torr på hojen – ny... |
|
|
Bridgestone dominerade i Suzuka 8 Hours
Pressrelease från Bridgesto... |
|
|
Publikrekord under World Ducati Week
Ducati slog publikrekord un... |
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |