Thundercat
Ringmärkt
MikkE skrev:2375339Fin fina bilder grabbar. Lite jobbigt att hænga med allt nær man inte har tillgång till internet hemma.
Har førresten inte rørt min kamera sedan jag kom hit, kænns ju bra
Vi andra har köpt lite mer prylar.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
MikkE skrev:2375339Fin fina bilder grabbar. Lite jobbigt att hænga med allt nær man inte har tillgång till internet hemma.
Har førresten inte rørt min kamera sedan jag kom hit, kænns ju bra

ska pilla lite mer på den nu
 ska pilla lite mer på den nu 
Thundercat skrev:2375924Vi andra har köpt lite mer prylar.

Tack & bocktwinner skrev:2377864Finfin bild Bissen!!

WestW skrev:2381373Jävla Svidi att det inte går att söka ordentligt
Vad var det för adress till dom som gör bra billiga utskrifter i allt från smått till STORT format?
WestW skrev:2381373Jävla Svidi att det inte går att söka ordentligt
Vad var det för adress till dom som gör bra billiga utskrifter i allt från smått till STORT format?

rimag skrev:2382159Jag har varit på besök vid familjens sommarhus i Norge och kameran slank med av sig självt!
Har försökt skapa en panoramabild som visar utsikten från uppfarten...

InstämmerThundercat skrev:2382347Fina bilder.

JKay skrev:2382488Tjusigt rimag! Tjusigt!!

twinner skrev:2383948Ha!! Nu har jag använt mig av Frontweb ett par gånger. Tjejens polare med barn var på besök igår (Ons) på förmiddagen, jag passade på att ta några bilder som jag sedan skickade till Crimson. Fick dom idag, och kvallen är perfekt. Rekomenderar Crimson. Billigt också.
Babar skrev:2384066Riktigt bra bild av barnet. Hade varit klockren om inte vad jag tror är modern tittat fram lite uppe i hörnet på bilden..

twinner skrev:2384096Tack

Jag frågade mamman om det var ok, jag stördes inte heller av det direkt.
Jag bara fotade lite ögonblick i vardagsrumsljus. Min tanke just nu är denna: Jag bor i ett villasamhälle, med mestadels barnfamiljer. Man kanske ska slänga upp lite lappar om billiga porträtt? ska suga på det ett tag.
Här är den andra bilden. krympt.
 Går ju köra det lite lätt i början. ALla tjänra på kalaset. Du får öva på många barn och de får förhoppningsvis bra kort på lätt sätt.
  Går ju köra det lite lätt i början. ALla tjänra på kalaset. Du får öva på många barn och de får förhoppningsvis bra kort på lätt sätt.Babar skrev:2384129Den gillade jag skarpt. Händerna ger bra support till barnet. Med tanke på hur du antagligne fotograferat är den finemang. Enda jag skulle vilja haft är lite lite mer ljus på den mörka sidan av ansiktet..
Prova med erbjuda fotografering. Du lyckas ju bra.Går ju köra det lite lätt i början. ALla tjänra på kalaset. Du får öva på många barn och de får förhoppningsvis bra kort på lätt sätt.

|   | EU:s fartgräns för MC stoppad SMC, FIM och FEMA har lycka... | 
|   | Femte generationen Monster är här Legendariska Ducati Monster... | 
|   | Påvens BMW R18 utauktionerad Den 3 september 2025, under... | 
|   | GGN 2025, värsta hittills ! Conny Bohlin, VD för Nordic... | 
|   | Bildsvep – GGN 2025 På plats i depån på årets G... | 
|   | Wunderlich vindavvisande väskor Pressrelease om nyhet från ... | 
|   | GGN Shakedown – Stark Varg EX! MysEnduro i Laxå I sönda... | 
|   | Bike nr 10 lämnad till tryck! Nästa nummer av Bike är som... | 
|   | Missa inte Katalogen 2026!   Stora Motorcykel... | 
|   | Flera stora stjärnor till 2025 års Gotland Grand National! David Knight, Ducati Åre... |