Tommy.exe
Guest

Berätta nu vad som hänt sen 2005. Har kanske blivit en och annan fylla?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
När han dagen efter sa att hon legat med honom ist så fråga jag om dom hade hånglat. Ja det hade dom och jag kunde glatt fråga honom hur min penis smakade. Han såg inte lika nöjd ut nu
//Jeppe
När han dagen efter sa att hon legat med honom ist så fråga jag om dom hade hånglat. Ja det hade dom och jag kunde glatt fråga honom hur min penis smakade. Han såg inte lika nöjd ut nu![]()
Jag sätter mig upp och särar på benen å då är hans ansikte mellan mina lårar precis vid min f****. J ; )
De var en helg, fest och killen jag var intresserad av var där. Vi drack lagom men så börja han bjuda mig på en del absinthe(75 %) )
Hur gick det med killen då? jag menar både i fysiskt hälsa och mellan er två?
hehe, hade en polare som drack absinthe på en fest jag var på, visste själv faktiskt inget om att det fans det där, men han kom staplar in i rummet, som jag sitter i för att få lite lugn, rätt speedad men samtidigt lugn på något sätt av att han var full och säger plötsligt till mig "fan vad man blir bisexuell av absinthe!" Som tur vad lovade han att det inte var intresserad av att strula med mig. Sen stack han bara ut ur rummet efter att han mumlat något om att jag är en bra kompis.
ja han vart rätt packad den kvällen faktiskt!! men de vart inget mellan oss
efter den helgen drack jag varje fre lör absinthe. asså inte bara lite utan mycket mycket! och bara absinthe. Man blev ju till slut tolerant mot så mycket. sen tröttna jag på den smaken. De var ett tag sen jag drack de, skulle säkert bli lika full om jag drack de igen
Ok, jo packad var han säkert men jag tänker mer på att du, enligt hur jag förstod det, landade på hans fejjamen det gick väll förhoppningsvis bra. Synd på ett sätt att det inte blev något på den festen.. jag menar.. tänk varje gång ni skulle säga "kommer du ihåg när vi först blev tillsammans?"
![]()
Girl, you can drink!
hahajo jag landa på hans fejja hahaha. njaeh han såg mest chockad ut, om han fick ont de har jag ingen aaaaning om. vi prata inte om det sen
![]()
de var ju inte pga av den festen de inte blev något, vi träffades på några fester efter de oxå men de funka inte bara
jo dricka en hel del de kan jag =)
hahahahahaha!!! jo hade nog vart rätt chockad jag med om jag plötsligt på två röda hade vart mellan benen på en tjej!
Nej nej, du förstår inte vad jag menarjag menade INTE att det var pga av festen som det inte hände något, jag menade bara att det hade vart kul om ni blivit tillsammans på en fest där du praktiskt taget satt på hans ansikte
![]()
ungefär 90 procent av allt skit jag har gjort hände under en vecka i danmark.
under veckan hann jag bla med å slita av håret på en brud och nocka en norsk snubbe för att han tog mig på brösten.
första dagen vaknade jag och polaren i en annan stad och jag hade text skrivet över armar och ben, de mesta på danska. hade även en snus fastklistrad i håret.
jag hann även med å livrädda min kompis efter hon höll på och drunkna på ett poolparty.
på väg hem från en klubb i slutet av veckan gick jag in grannens hus och la mig i deras gästrum. (alla hus ser likadana ut, och vem fan låser inte dörren till deras hus?)
på klubben mådde jag inge vidare en kväll och stod och hulka på toan. en dansk snubbe gick förbi och utbrister "sa du något?" och som alla vet låter danskar som att dom spyr i varje mening. detta fann jag hysteriskt roligt och skrattade samtidigt som jag kräktes. dansken skakade på huvudet och gick därifrån.
Varje killes drömhaha jo de hade varit något ; ) något att skratta åt i efterhand
fast de gör jag ändå![]()
Varje killes drömkanske inte bara med den smällen, haha.
haha, jo man får tacka! den bilden man får i huvet är rätt skoj![]()
På tal om att supa! hörde att du var på väg till annandags-sh-pub-grejen egentligen! vad hände egentligen? ni kom inte in eller what?![]()
Varje killes drömkanske inte bara med den smällen, haha.
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |