Dina sjukaste fyllehistorier!

• Thread starter Thread starter Tommy.exe
  • Start date Start date
Del 1.

För många år sen när jag bodde i stockholm så satt vi å förfesta för vi skulle ut på en bar runda på söder så slänger nån ur sig att "faen.. vi drar på en ålands kryssning" och alla bara va så på att satan va kul.. helgen efter drar vi iväg med glatt humör å inställda på värsting party.

Väl ombord på båten så gjorde vi väl det som alla gör.. järnet till taxfree'n å shåppa loss ett flak öl, jäger å en pava jack daniels.
Satte igång å parta på som faen å alla var hur nöjda som helst hytt grannar va på besök osv.. de börja ju bra..

Efter ett tag när vi börja bli bra tankade så knallar vi iväg upp på båten å kollar runt å letar reda på baren så klart, då vi vart nere i hytten lite för länge så behövdes det inte så mycket för att man skulle få en lucka och senare däcka helt.

Det sista jag minns var att jag snacka me en tjejj om en massa filosofiska syner på livet innan jag fick luckan å däcka så jag fick inte ihop rösten som stog å gapa på finlands svenska att jag skulle vakna å komma ner därifrån där jag satt, tog ett tag innan jag hajja nånting var ju riktigt jävla pruttfull när jag vakna till å satt där å klura över vilken bra utsikt jag hadde över lokalen, mina polare hadde ju klätt av mig allt utom kallingarna å satt mig i en stol å ställt upp den på ett bord bakom en pelare där jag setat å sovit säkert länge å väl, mina klder lågt fint vikta under stolen på bordet å skona stog neranför och kärringen bjäbba på som faen att dom skullee duka upp för frukost nu så de va bäst jag gick å la mig i hytten tyckte hon, jag höll väl med men jag dividera som faen me henne så hon skulle få känna sig riktigt lättad när jag försvann..:)

Del 2.

Inte så märkvärdigt egentligen men lite humor är det iaf..

Jag å en jobbarpolare skulle dra till åland å fiska å öla å ta de lungt 1 vecka och det är väl ungefär en 3-4 år efter del 1 händelsen, vi hadda fixat med en stuga och allt va fixat för en kanonvecka.

Väl ombord på båten så var det fullt spjäll utan tanke på att vi skulle köra bilen av färjan, när jag just betällt en grogg i baren så knackar det på axeln och jag blir som förstenad när jag hör rösten säga mitt namn och jag väder mig om å där står samma hysteriska dam som väckte mig när jag satt i stolen på bordet och sov så gott.

Jag vart helt ställd fann mig inte alls men hon sa att de där kom alltid upp på tal lite titt som tätt om tokigheter som hänt på båten å hon undra vad vi skulle hitta på den här resan, hadde inget svar på frågan mer än att jag ska nog sova i hytten sa jag till henne, ja vi får väl se sa hon å skrattade gott.

Vi festa på jag å min polare och hammna me nåt galet gäng så klart som festa järnet å lite till hela tiden och vi haka på så klart utan tanke på kommande dag, jag började iaf få nog å va skitpackad när jag tänkte att går jag å lägger mig nu så hammnar jag i hytten iaf å sa tack å hej till dom andra och avek, efter en ganska lång stunds irrande å hitta inte till hytten så möter jag damen som skiner som en sol över min olycka att inte hitta "hem" då jag ber henne att visa mig vart jag bor och får hjälp med det och blir omstoppad å slockar på 2sek ungefär.

Vaknar till me ett ryck att dörren öppnas och städpersonalen påpekar ett de va länge sen vi kom till hamn och att vi skulle nog skynda oss på tyckte hon, var inte så alert direkt å min polare var helt utslagen och de va svårt å liv i han, efter mycket om å men kommer vi ner på däck å ska hämta bilen och den såg så ensam ut där på stora bildack, hadde precis börjat bli bakis så jag körde av skiten av färjan å parkera utanför å sa att jag åker inte än på nåra timmar till dom som jobba där å dom bara garva åt oss..

Hadde sen en kanon vecka me fiske å supning me galna ålänningar och hemresan vart väldigt lungn utan nåra alls skandaler:)

Last edited:
För många år sedan var jag och ett gäng kompisar i sälen där vi bodde i en av alla stugor då vi till vår stora lycka upptäckte att det bodde ett gäng cheyor i stugan bredvid. De joinade vår fest och några öl senare satt allesammans i bastun. Jag och två polare grabbade tag i en varsin chey och bar ut dem. Ett tjockt snötäcke låg på marken och vi dumpade respektive halvnaken brud ner i snön, i en liten slänt bredvid stugan.

Vårt lilla skämt uppskattades inte då det vid första första studsen upptäcktes att det var skare hård som betong. De var lagom snygga efter att ha studsat ned för slänten på snö hård som betong och sträv som sandpapper i bara mässingen...

Härlig tråd!

En historia och ännu en kryssning:

Jag och en annan medlem (nämner inga namn) och två andra polare åkte en cinderella kryssning för ett par år sen.
Fylleslag som det ska vara och så träffar vi ett par brudar .Jag ber om nykeln till hytten säger att dom inte ska komma och sova än på en liten stund.

Tyvärr så var ja så jävla dyngrauk så "slemhelge" ville inte vara me.. så fort ja visade han kondomen så dog den, försökte på nytt med kondomen och så dog den.. Det vart inge sex så man fick nöja sig med ett blåsjobb men somnade rätt snart efter att hon börja..

Nu kommer alla andra in i hytten och tjejen var ju inte ett dugg nöjd med min prestation, så hon hoppade över till sängen mittemot (SH-medlemen) och ligger med honom ist.. :tummenupp

När han dagen efter sa att hon legat med honom ist så fråga jag om dom hade hånglat. Ja det hade dom och jag kunde glatt fråga honom hur min penis smakade. Han såg inte lika nöjd ut nu :D

//Jeppe

När han dagen efter sa att hon legat med honom ist så fråga jag om dom hade hånglat. Ja det hade dom och jag kunde glatt fråga honom hur min penis smakade. Han såg inte lika nöjd ut nu :D

:rofl :rofl :rofl

det var några år sen, när de var studentskiva. självklart festa man på rejält å drack kopiöst. När kvällen började lida mot sitt slut går jag fram till en tjejkompis i klassen och säger. Kom igen nu, du och jag fortsätter hemma hos mig. När vi är hemma och får av oss klackskorna så får min kompis en chock när hon ser mina fötter. Dom har total svullnat!!!! Värsta elefant fötterna. I fyllan kommer jag på att de är ju för sjutton nationella matte provet imorgon och jag har inte ens pluggat. Men vi var båda sjukt trötta klockan var ju 4. SÅ jag går och hämtar en vodka flaska för att vi ska hålla oss pigga och plugga lite. Kl blev 8 och vi tog bussen till skolan, vi pimpla de sista av flaskan på bussen. Hur mycket jag än dricker så spyr jag aldrig, men min kompis däremot började bli lite risig i kistan så hon tog fram en påse och spydde i, å så fnissa hon. När vi gått av bussen så säger jag till henne snälla släääääng den där äckliga påsen nu ( och då menade jag i en papperskorg så klart) men hon svingar i väg den där påsen några meter bort så den slår rakt ner i marken å splaaaash.. usch va äckligt!! Såååå vi kommer till skolan, sätter oss och skriver provet. Vi hade världens gulligaste matte lärare, han försökte lite försiktigt säga åt oss att vi skulle försöka dämpa oss lite. När vi skrivit klart provet gick vi ut från salen och några andra lärare tog tag i oss och sa att vi inte fick vara kvar i skolan den dagen. Men de gjorde inget vi drog till stan istället. Sen minns jag inte mer, vi åkte nog hem sen. Vi fick tillbaka matte proven nån vecka senare. Kompisen fick ett rätt, jag 2 rätt. Men bådas prov var full klottrade med party gubbar, party hattar och sånt.. Nej usch =)

Och här en annan, de här är kanske inte jätte pinsamt för andra men de var de för mig!! Jag var ju jätte intresserad av den här killen…..
De var en helg, fest och killen jag var intresserad av var där. Vi drack lagom men så börja han bjuda mig på en del absinthe(75 %) ja, de tog inte lång tid förrens man hade svårt att gå rakt. Snubbla å hålla på. Den där killen satt i soffan och fick nu för sig att han skulle lyfta mig och så kastar han upp mig i luften…tappar mig och.. Paaang. Jag ligger på marken och känner hur de gör ont mellan benen, men jag är ju full så reagerar inte. Jag sitter kvar några sek sen undrar jag hmmm de är ju faktiskt något mellan benen på mig. Jag sätter mig upp och särar på benen å då är hans ansikte mellan mina lårar precis vid min f****. Jag hoppar undan. De var inte så mkt mer än så. Men jag skämdes ; )

De var en helg, fest och killen jag var intresserad av var där. Vi drack lagom men så börja han bjuda mig på en del absinthe(75 %) )

Hur gick det med killen då? jag menar både i fysiskt hälsa och mellan er två?

hehe, hade en polare som drack absinthe på en fest jag var på, visste själv faktiskt inget om att det fans det där, men han kom staplar in i rummet, som jag sitter i för att få lite lugn, rätt speedad men samtidigt lugn på något sätt av att han var full och säger plötsligt till mig "fan vad man blir bisexuell av absinthe!" Som tur vad lovade han att det inte var intresserad av att strula med mig. Sen stack han bara ut ur rummet efter att han mumlat något om att jag är en bra kompis.

Hur gick det med killen då? jag menar både i fysiskt hälsa och mellan er två?

hehe, hade en polare som drack absinthe på en fest jag var på, visste själv faktiskt inget om att det fans det där, men han kom staplar in i rummet, som jag sitter i för att få lite lugn, rätt speedad men samtidigt lugn på något sätt av att han var full och säger plötsligt till mig "fan vad man blir bisexuell av absinthe!" Som tur vad lovade han att det inte var intresserad av att strula med mig. Sen stack han bara ut ur rummet efter att han mumlat något om att jag är en bra kompis.

ja han vart rätt packad den kvällen faktiskt!! men de vart inget mellan oss

efter den helgen drack jag varje fre lör absinthe. asså inte bara lite utan mycket mycket! och bara absinthe. Man blev ju till slut tolerant mot så mycket. sen tröttna jag på den smaken. De var ett tag sen jag drack de, skulle säkert bli lika full om jag drack de igen

ja han vart rätt packad den kvällen faktiskt!! men de vart inget mellan oss

efter den helgen drack jag varje fre lör absinthe. asså inte bara lite utan mycket mycket! och bara absinthe. Man blev ju till slut tolerant mot så mycket. sen tröttna jag på den smaken. De var ett tag sen jag drack de, skulle säkert bli lika full om jag drack de igen

Ok, jo packad var han säkert men jag tänker mer på att du, enligt hur jag förstod det, landade på hans fejja:tungan men det gick väll förhoppningsvis bra. Synd på ett sätt att det inte blev något på den festen.. jag menar.. tänk varje gång ni skulle säga "kommer du ihåg när vi först blev tillsammans?":D

Girl, you can drink!

Ok, jo packad var han säkert men jag tänker mer på att du, enligt hur jag förstod det, landade på hans fejja:tungan men det gick väll förhoppningsvis bra. Synd på ett sätt att det inte blev något på den festen.. jag menar.. tänk varje gång ni skulle säga "kommer du ihåg när vi först blev tillsammans?":D

Girl, you can drink!

haha ;) jo jag landa på hans fejja hahaha. njaeh han såg mest chockad ut, om han fick ont de har jag ingen aaaaning om. vi prata inte om det sen:D

de var ju inte pga av den festen de inte blev något, vi träffades på några fester efter de oxå men de funka inte bara

jo dricka en hel del de kan jag =)

haha ;) jo jag landa på hans fejja hahaha. njaeh han såg mest chockad ut, om han fick ont de har jag ingen aaaaning om. vi prata inte om det sen:D

de var ju inte pga av den festen de inte blev något, vi träffades på några fester efter de oxå men de funka inte bara

jo dricka en hel del de kan jag =)

hahahahahaha!!! jo hade nog vart rätt chockad jag med om jag plötsligt på två röda hade vart mellan benen på en tjej!;)

Nej nej, du förstår inte vad jag menar:tungan jag menade INTE att det var pga av festen som det inte hände något, jag menade bara att det hade vart kul om ni blivit tillsammans på en fest där du praktiskt taget satt på hans ansikte:tummenupp

hahahahahaha!!! jo hade nog vart rätt chockad jag med om jag plötsligt på två röda hade vart mellan benen på en tjej!;)

Nej nej, du förstår inte vad jag menar:tungan jag menade INTE att det var pga av festen som det inte hände något, jag menade bara att det hade vart kul om ni blivit tillsammans på en fest där du praktiskt taget satt på hans ansikte:tummenupp

haha jo de hade varit något ; ) något att skratta åt i efterhand
fast de gör jag ändå :D

Haha klockrent!!!

Dansken alltså.. =)

ungefär 90 procent av allt skit jag har gjort hände under en vecka i danmark.
under veckan hann jag bla med å slita av håret på en brud och nocka en norsk snubbe för att han tog mig på brösten.
första dagen vaknade jag och polaren i en annan stad och jag hade text skrivet över armar och ben, de mesta på danska. hade även en snus fastklistrad i håret.
jag hann även med å livrädda min kompis efter hon höll på och drunkna på ett poolparty.
på väg hem från en klubb i slutet av veckan gick jag in grannens hus och la mig i deras gästrum. (alla hus ser likadana ut, och vem fan låser inte dörren till deras hus?)
på klubben mådde jag inge vidare en kväll och stod och hulka på toan. en dansk snubbe gick förbi och utbrister "sa du något?" och som alla vet låter danskar som att dom spyr i varje mening. detta fann jag hysteriskt roligt och skrattade samtidigt som jag kräktes. dansken skakade på huvudet och gick därifrån.

haha jo de hade varit något ; ) något att skratta åt i efterhand
fast de gör jag ändå :D
Varje killes dröm:tummenupp kanske inte bara med den smällen, haha.

haha, jo man får tacka! den bilden man får i huvet är rätt skoj:tummenupp

På tal om att supa! hörde att du var på väg till annandags-sh-pub-grejen egentligen! vad hände egentligen? ni kom inte in eller what?:confused:

Varje killes dröm:tummenupp kanske inte bara med den smällen, haha.

haha, jo man får tacka! den bilden man får i huvet är rätt skoj:tummenupp

På tal om att supa! hörde att du var på väg till annandags-sh-pub-grejen egentligen! vad hände egentligen? ni kom inte in eller what?:confused:

yes vi var på väg in. jag var upp piffad me kjol å allt, men killen som jag var me under kvällen hade för baggy jeans enligt dörrvakterna så vi drog till ett annat ställe. men vi hade skit kul ändå!! var du där asså?

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman