Thundercat
Ringmärkt
Detta var den absolut roligaste tråden innan sporthoj.com kraschade. Så ös på med era bästa minnen.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Ingel skrev:en annan grej va ngn fest långt åt helvete där jag blev dyngrak och bestämde mig för att promenera hem (då pratar vi en sträcka skogås-täby)
tröttnar efter ett tag och fryser som fan så jag lägger mig i en sandlåda (en sån där blå man förvarar sand i för att sanda gatan) när jag vaknar och öppnar locket är det full marknad runtomkring, (jag är i skärholmen) folk kollade liiite konstigt på en nyvaken ingel som kryper ut ur lådan

CJ900RR skrev:"han som sover hos strutsarna"...

Mark skrev:Jag stukade axeln på en tjej när vi skojbråkade. Det var riktigt pinsamt att sen följa med henne till sjukan när personalen på sjukan trodde att jag hade slagit/misshandlat henne. Hennes "vi skojbråkade" var inte så övertygande.

hehe precis. och det är ju ett rätt schysst indian-namn som skulle kunna komma ifrån vilken spagetti-western som helstkorvgubbe skrev:...Ja, alla kan ju inte "tala med hästar" så det gäller att hitta sin grej!
![]()
![]()

|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |