Din sko ligger på motorvägen

Kan ju späda på det hela lite för er som tycker sånt här är roligt :D

Körde hem med min zx10a från linköping för 2 år sen, ligger o pressar (med ryggsäck) på E4, kanske ligger runt 180 stabilt, sen kommer en fin raksträcka och inga sniglar i omkörningsfilen så då drar jag på lite mer. Kör om några långtradare, några bilar och ser allmänt cool ut^^ ...sista bilen jag kör om börjar ljustuta på mig utav helvete, när jag har blicken fäst i backspegeln och ser att han ljustutar ser jag även två par skor o kallingar o tröjor cirka 2-3 meter upp i luften bakom mig. Dragkedjan hade dragit upp sig själv i den hastigheten och hela mitt innehåll ligger nu på E4. Stannar hojen omedelbart vid vägkanten, tar 30-40 sek så kommer bilarna jag nyss körde förbi och jag tycker mig se ett leende i varje bil :(. Springer tillbaka (fullt skinnställ på och mitt i sommaren) inser hur JÄVLA lång bromssträcka det blev från 240-0, fick springa flera hundra meter kändes det som, går ut i vägen o hämtar mina nu överkörda skor, mobil etc (som klarade sig av nån sjuk anledning, SonyEricsson K750i is the shit tydligen). Drypte av svett efter den övningen, sedan dess har jag alltid lås på mina dragkedjor :)

hahahaha

Fast det är ju lite dålig fjong i skitn tycker ja. Surrar mest som symaskin

Kolla in den här HD:n. Det är fett vrid när hojen trycker ihop bakfjädringen när man fyllevarvar :banana

[YOUTUBE-ID]LwkcgIV30Ws&feature=related[/YOUTUBE-ID]

kass bakfjädring, dags å byta :P

Isf har du HEEEELT fel hoj. Din duger ju inte ens att åka och hämta pizza med :arsele

Jörgen säger att det är en väskryckarhoj så jag antar att man kan få med sig en Calzone likväl som en Furla.

För övrigt tycker jag du är lie väl kaxig nu, din polare som legat i min bil hela natten börjar bli lite mör. Kanske du skulle fundera på om du vill ligga på en PVC matta i en gammal SAAB över helgen du med? Och nej, du får inte ta med din pizza.

Bifogat

• puma 2.jpg
    puma 2.jpg
    26.4 KB · Visningar: 90
Inte lika lång tid som det skulle ta för dig att lista ut hur man använder ett spännband. :gnissla

Tror det tog i tidsåtgång ca 30 min, å andra sidan förkortade det kraftigt förhöjda blodtrycket mitt liv med kanske 1 år så frågan är vad man ska svara på det. :3freak

För övrigt tycker jag du är lie väl kaxig nu, din polare som legat i min bil hela natten börjar bli lite mör. Kanske du skulle fundera på om du vill ligga på en PVC matta i en gammal SAAB över helgen du med? Och nej, du får inte ta med din pizza.

Det där ser inte ut som en 45:a, så det kan inte vara min. För övrigt kör jag traktor och inte moped.

Fast det är ju lite dålig fjong i skitn tycker ja. Surrar mest som symaskin

Kolla in den här HD:n. Det är fett vrid när hojen trycker ihop bakfjädringen när man fyllevarvar :banana

[YOUTUBE-ID]LwkcgIV30Ws&feature=related[/YOUTUBE-ID]

Helt fantastiskt att 55hk och 70nm kan låta så mycket :D :hihi

Helt fantastiskt att 55hk och 70nm kan låta så mycket :D :hihi

Jag tror nog att den där hojen är på betydligt mer än så. Det hörs att det sitter rätt vassa kammar i den mtp responsen på högre varv.

Men sportster har ju helt klart det ballast ljudet. Här är en rätt pigg. Så fint snark. Man hör att det är dyyyrt :D

[YOUTUBE-ID]tisZdCw7vd4[/YOUTUBE-ID]

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...