Din sko ligger på motorvägen

:hihi
Jag har för övrigt ända fram tills igår morse alltid undrat varför det ligger skor här och där längs vägarna. Just skor är en udda grej att tappa från bil har jag tänkt mig, i min enfald.

Om du åker "R-One" och tänker dig att det bara är bilar som använder sig av vägarna, så börjar jag faktiskt bli nyfiken på om du kör enduro med din? ;) :1pajas

R1 köps när man inte vet om att det finns andra motorcyklar...typ tjejer.
Eller om man vill ha tjejer, för R1 är tydligen det enda tjejer vet vad det är....fast på frågan vad det är för märke får jag oftast "Kawasaki" eller "R1" :rofl :rofl :rofl

Jag känner igen dig, tog vi MC-kort samtidigt?

Åter igen:

Sporthoj.com

Inte:

Centralstod.com

:3freak

Wohooo... I´m worthy! :)

Sen måste jag säga att detta var nog den mest underhållande tråden som är borderline till icke mc-relaterad. :)

Själv gillar jag skarpt när man "munhuggs" och har en grabbig attityd på motorforum...:yoparty men däremot är jag ingen fan av personangrepp. :huvet

Gisslan

Nu har jag tagit gisslan. Det må vara första gången ni ser Puma men säkert inte sista. Låt detta helvete representera alla forumets tönthojsägare, brudhojsägare, traktorhojsägare och egentligen alla jävla inte klass 7 ägare över hufvud taget.

Om någon såg en kille i kontorsskor och lågkonjunktur-/sympatifrilla klättra över staketet till E18 i norrgående körriktning idag så var det inte alls jag, bevisa det i så fall. :slicka

Bifogat

• Puma.jpg
    Puma.jpg
    124.6 KB · Visningar: 89
Låt detta helvete representera alla forumets tönthojsägare, brudhojsägare, traktorhojsägare och egentligen alla jävla inte klass 7 ägare över hufvud taget.

Race förstår jag uppjudes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Din R-One mot XXX (vem det nu är som kommer "plocka upp handsken")

Härligt att du har kastat handsken,:)

Vilken plockar nu upp den....

Vad är villkoren?

Var?

402?
Bana?

Bana, Vilken?

Gott initiativ Markus.

Vad ställer du upp med?

Då är den springande frågan.............vad kommer motståndaren med ...

RACE IT IS

Backar du ur nu Markus..............det vore en besvikelse:(

Last edited:
Race förstår jag uppjudes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vad är villkoren?

402?
Bana?

Bana, Vilken?

Vad ställer du upp med?

RACE IT IS

Är väl ganska uppenbart vad motståndaren måste komma med... den andra skon såklart! :rofl

Äh, jag kör ifrån dig på Bulten med min traktor vilken dag som helst. Och då är jag ändå ingen stjärna på att köra.

Kanske, kanske inte. Det är faktiskt ine så viktigt för mig vem som kör fortast, själv kör jag för att ha kul - och det skulle jag ha i 5 sekunder med din hoj, eller vad det nu tar för den att falla från Stocksundsbron och ner i djupet. :lol

Är väl ganska uppenbart vad motståndaren måste komma med... den andra skon såklart! :rofl

:D

Jag kan säga att skoägaren har några få ögonblick kvar på sig att höra av sig, skon kommer råka illa ut och bli häxkonst under säsongen, you can take that to the bank!

Last edited:
" eller vad det nu tar för den att falla från Stocksundsbron och ner i djupet. "

Haahha -:D

Markus du är så himla knasig.

Last edited:
Var lite snack angående vilken hoj som låter bäst här innan i tråden. Jag kommer inte lägga mig i den fighten, men vill bara bidra med ett youtube-klipp. Svårt att inte tycka att nya R1:an låter sjukt gott efter att kikat på den här bänkrepan. Speciellt när han "torrvarvar" den lite i slutet av repan. Oh yeah....! *tårögd*

http://www.youtube.com/watch?v=cuyUWHozAvM&feature=related

Din R-One mot XXX (vem det nu är som kommer "plocka upp handsken")

Vad är villkoren?

Var?

402?
Bana?

Bana, Vilken?

Gott initiativ Markus.

Vad ställer du upp med?

RACE IT IS

Varför utmanar du inte honom själv?

Kanske, kanske inte. Det är faktiskt ine så viktigt för mig vem som kör fortast, själv kör jag för att ha kul - och det skulle jag ha i 5 sekunder med din hoj, eller vad det nu tar för den att falla från Stocksundsbron och ner i djupet. :lol

Hehe. Jag tror du skulle köra bättre på en ER6:a faktiskt.
Vad är viktigast för dig? Att du får klä dig i tight skinn?
Steget från tight skinn till skinn med fransar plus läderkepa är inte så långt:rofl

Hehe. Jag tror du skulle köra bättre på en ER6:a faktiskt.
Vad är viktigast för dig? Att du får klä dig i tight skinn?
Steget från tight skinn till skinn med fransar plus läderkepa är inte så långt:rofl

Det viktigaste för mig är att jag kan ha takbox på min MC och åka till Fjällen med den. :lol

bmw_r1200gs.jpg

Är du nöjd med din nya sko, passar den?:D

Du anar inte hur krockskadad den är, den låg några hundra meter från där den föll ur. Så svaret är: med viss modifikation kan den komma att passa. Förresten är det lågkonjunktur nu så jag ska skaffa sympatiskor att matcha min frilla med.

Last edited:
Nu har jag tagit gisslan. Det må vara första gången ni ser Puma men säkert inte sista. Låt detta helvete representera alla forumets tönthojsägare, brudhojsägare, traktorhojsägare och egentligen alla jävla inte klass 7 ägare över hufvud taget.

Om någon såg en kille i kontorsskor och lågkonjunktur-/sympatifrilla klättra över staketet till E18 i norrgående körriktning idag så var det inte alls jag, bevisa det i så fall. :slicka

"Resteppeh! / Ali G"
:rofl :rofl :rofl

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien