Din sko ligger på motorvägen

Well, JAG har inget vatten i min hoj, men jag skulle bli förvånad om DU inte hade vatten i din? Du borde faktiskt kolla upp det där, allvarligt alltså :rofl

Ut och vattna traktorn lite nu Mackan. Det skulle den nog må bra av.

Alltså, jag skulle inte försöka mig på att vattna den där. Jag tänker på ev andrahandsvärde men främst mitt eget välbefinnande. Det finns betydligt bättre lämpade människor (och förmodligen få sämre lämpade) än mig till att titta i ev vattenhål, Race Repairs för att vara exakt.

Känner att vi glider lite från ämnet nu. Ikväll ska Puman in i bilen och sedan skall den vodoofieras. Om ägaren ger sig till känna så återfås skon ej, möjligen kan jag slänga den i ett namngivet dike. Jag hade faktiskt trott att fler Monster/Er6/Verso-förare skulle hängt här så hade förväntat mig att ngn ville veta var hans sko var.

Puma-skon skall få lida för korvgubbes hojval så att säga. :banana

Alltså, jag skulle inte försöka mig på att vattna den där. Jag tänker på ev andrahandsvärde men främst mitt eget välbefinnande. Det finns betydligt bättre lämpade människor (och förmodligen få sämre lämpade) än mig till att titta i ev vattenhål, Race Repairs för att vara exakt.

Shit asså. Du har ett företag som heter Racerepairs för att serva din rejshoj. Det är ju viktigt att sånt där (vattenpåfyllning etc) sköts av kompetent folk:hihi

Man kan ju nästan tro att du är lite rejsig! Fixar de däckvärmare och sånt också innan du ska ut och nöta till Pizzerian i Knutby? Gridgirls vid rödljusen?:)

Känner att vi glider lite från ämnet nu. Ikväll ska Puman in i bilen och sedan skall den vodoofieras. Om ägaren ger sig till känna så återfås skon ej, möjligen kan jag slänga den i ett namngivet dike. Jag hade faktiskt trott att fler Monster/Er6/Verso-förare skulle hängt här så hade förväntat mig att ngn ville veta var hans sko var.

Betr. Puman. Borde du inte hänga den i dragkrogen efter bilen som en trofé?
Eller lägg ut den i köp/sälj delen här för 800.-

Förmodligen sitter det nån här på SH nu och funderar på hur han ska få tillbaka sin sko :rofl :rofl :rofl

Last edited:
Puma-skon skall få lida för korvgubbes hojval så att säga. :banana

:rofl :rofl :rofl

Finns verkligen inga Versys- eller Africa Twin-forum? Jag tycker varannan tvåhjuling man möter ute på vägarna är nån slags odefinierbar, könlös hybrid (alla märken ser likadan ut) så det borde ju finnas underlag :va

Last edited:
Jag hade faktiskt trott att fler Monster/Er6/Verso-förare skulle hängt här så hade förväntat mig att ngn ville veta var hans sko var.

Klarar du inte av och köra fatt en 60 hästas hoj med R-One?

Fått klart för mig att du inte är teknisk kompetent. Men rullen som sitter till höger är vridbar...;)

Om detta var ett Hockeyforum skulle vi inte diskutera varken innebandy eller bandy bara för att dom råkar likna varandra....

Jag blir så fruktansvärt trött på dessa generaliseringar! Om jag dömer ut en hoj så har det INGET med ägaren att göra och vice versa!
Nää, det förstår jag med, men någon dömde ju ut en "kass förare"... jag menade inget illa :)

Jahopp, Så du försöker således göra dig lustig över VFR ägare förstår jag...

Som om det skulle vara svårt? :confused:
I och för sig är en VFR typ det enda jag eventuellt i en framtid skulle kunna tänka mig att skaffa som inte är en sporthoj, med det inte sagt att jag skulle bitter och förlorad sitta och klaga på de lyckliga som får köra riktiga bajks, nänä.

håller med om att R1:an både är en fjollhoj och en symaskin.

R1 köps när man inte vet om att det finns andra motorcyklar...typ tjejer.
Eller om man vill ha tjejer, för R1 är tydligen det enda tjejer vet vad det är....fast på frågan vad det är för märke får jag oftast "Kawasaki" eller "R1" :rofl :rofl :rofl

Inte:

Centralstod.com

:3freak

Jag har skruvat bort mitt c.stöd :hihi
Vääärsta sporthojen :yoparty

Skulle egentligen vilja höja i bak och byta fjädrar
också, men tror jag spar kosingen till nästa bajk.
Man får göra vad man kan tills man får tungt kort
och kan köpa riktig sporthoj :rolleyes:

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien