sportbike
Guest
Ljud hit o ljud dit.
Tycker att Österrikarna har lyckats få rätt bra sound i min knota.
I morse lyckades jag dra igång fyra (4) billarm när jag rullade in i garaget på jobbet...utan att tokvarva.![]()
![]()
Österrikarna?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ljud hit o ljud dit.
Tycker att Österrikarna har lyckats få rätt bra sound i min knota.
I morse lyckades jag dra igång fyra (4) billarm när jag rullade in i garaget på jobbet...utan att tokvarva.![]()
![]()
Är med dig helt och fullt!
Då det verkar som sporthoj blivit ett mycket relativt begrepp!
Jag vet från din gästbok att du vill åka med mig och min feta hoj, men det får du inte. Bara Generali som får vettu![]()
Har för länge sen i en tråd sagt att din hoj är borträknad från haschtraktor träsket och jag bara har respekt för jobbet du lagt ner! Det är väl bara dekalerna på din hoj som är från HD...
Fakta är ju faktiskt att ER-6 och liknande hojar inte är i närheten av att vara en sporthoj! Sen att en erfaren förare skulle köra 8r runt mig med en sån på bana ändrar inte det!
Apropå att tappa hoj!
Dagen innan jag körde upp så försökte en kille köra upp med sin hd som han "tappade" 3ggr på en timme så det gäller tydligen inte bara R1....
Jag kan hålla med om att ER-6N/F inte är en sporthoj, för det är det inte. Det är bara rent av en trevlig liten sak att leka på.
Även om jag som sagt inte kör sporthoj hänger jag gärna här på detta forum och snackar lite skit. Sen skiter jag fullständigt i om ni tycker jag är en tönt eller fjolla eller något helt annat.
Fakta är ju faktiskt att ER-6 och liknande hojar inte är i närheten av att vara en sporthoj! Sen att en erfaren förare skulle köra 8r runt mig med en sån på bana ändrar inte det!
Österrikarna?
Ruhe, jag bara retas lite lite![]()
Man ska inte vara så seriös. Ett tu tre är det mig dom kommer och gräver ned. Det kan gå lika illa för mig som det gjort för alla andra i minneslunden.
Jag tycker att det bästa på sporthoj är alla människor med rätt självdistans och humor, killar som Teo tex. Sedan gillar jag den tekniska kompetensen och alla byggen. Försöker själv att svara på så många mekfrågor jag kan. Jag tror mao att forumet skulle bli tråkigt om man gick på försäkringsklass. Det finns ju lika många lealösa ordfattiga mähän med klass 7-hojar som det finns på butikspyntade franshojar kan jag säga.
Det är väl mer när klass-7-ägare som inte ens vet vad de har för squish i motorn eller hur man schimsar ventiler försöker sig på att tekniskt definiera vilka som ska få vara kvar på SH som jag inte kan låta bli att hetsa upp dom lite
Jag kör HD-Tjejster
/Fjollah
Det finns ju lika många lealösa ordfattiga mähän med klass 7-hojar som det finns på butikspyntade franshojar kan jag säga.
Personligheter är relativt lika inom diverse "sub-kulturer" inom mc-världen, men få är villiga att erkänna det...
Eller:" -You are all unique!
- We are all unique!
- Not me!"
Problemet med den saken är att diverse sporthojsmotståndare tillåts sprida sin propaganda på forumet, t.ex. S*********r som kör något som är att jämföra med en traktor på två hjul. Makalöst. Om det nu inte är ett absolut krav med en avbetald och på sig själv registrerad klass 7 för medlemsskap, så kunde man anta att traktorförarna och symaskinstämjarna höll snattran åtminstone.![]()
Vaddå spännband, vad är det?Några andra krav man borde ha för medlemsskap:
1. Veta hur/var man fyller på olja/luft/vatten/soppa
2. Veta hur ett spännband funkar
Vad är det här för tråd egentligen? vet inte om jag skaeller
eller
?
Intresset är väl delat oavsett vilken hoj man kör och hur man kör; Glädjen och livsnjutningen av att framföra fordon på två hjul?
Vem fan bryr sig om vilken typ av hoj man har eller hur bra andra kan köra? Jag dömer inte andra i deras körning (med undantag av personer som skapar trafik- % person -fara). Koncentrerar mig på mig själv och försöker hela tiden bli bättre, jag är ju inte direkt "bra" på att köra!
Eller:
"Tänk på att du är unik, precis som alla andra"
![]()
Några andra krav man borde ha för medlemsskap:
1. Veta hur/var man fyller på olja/luft/vatten/soppa
2. Veta hur ett spännband funkar
Men sånt kan väl alla![]()
Om jag dömer ut en hoj så har det INGET med ägaren att göra och vice versa!
Om det nu inte är ett absolut krav med en avbetald och på sig själv registrerad klass 7 för medlemsskap, så kunde man anta att traktorförarna och symaskinstämjarna höll snattran åtminstone.![]()
Vad är det här för tråd egentligen? vet inte om jag skaeller
eller
?
Intresset är väl delat oavsett vilken hoj man kör och hur man kör; Glädjen och livsnjutningen av att framföra fordon på två hjul?
Vem fan bryr sig om vilken typ av hoj man har eller hur bra andra kan köra? :
Visst, sälj din traktor så lär jag mig spänna kedjan. Ö.k.?
Vem fan har vatten i en hoj förresten, det är ingen ponny.
Håller öppet för att det är ännu en sak jag struntar i (läs: inte kan) då jag istället koncentrerar mig på att köra sporthoj och inte vattna traktorn.
Men BMW kommer ju äntligen med något som säkert är körbart nu, du kan göra en halv pudel och ändå vara i hamn.
![]() |
Bike kör Stark Varg EX!
Under hösten kommer Bike gö... |
![]() |
Customhoj Bike Show 2026
Den 23 till 25 januari körs... |
![]() |
Racing på Kjula Dragway till helgen
Den kommande helgen (23-24 ... |
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup
Harley-Davidson och MotoGP ... |
|