Över1
Bannad
Jag kanske är trög, men vad har en film med ett misslyckat lyft att göra i denna tråd?
Fel postat?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag kanske är trög, men vad har en film med ett misslyckat lyft att göra i denna tråd?
Fel postat?
Lägg ner.
Komma med ett rasistiskt uttalande och kalla mej loser. Är du så korkad eller spelar du bara?
He he jag såg också programmet med sky.
Hade mina föräldrar döp mej till sky så hade jag bytt namn.
Hette snubben Sky? vad hette brorsan, Sås!
Jag tyckte det var skoj när hon hälsade på sitt jordbävningsdrabbade fadderbarn.
Hon tog med en present.
En flaska parfym.
Men som Jonathan Unge sa:
"Hon kan ju ha den som tändvätska när hon kremerar sina döda föräldrar."
Fel postat?
Han är ett OMreggat troll.Över....du verkar vara ett nyreggat troll.
Fortsätt som du gör så ska du se att din vistelse här blir väldigt kort men intensiv.![]()
Det verkar vara något med jesusmänniskorna som gör att de tappar fotfästet i annat om de tror riktigt mycket. Då pratar jag inte enbart om att de verkligen tror på kreationism. Utan att det där med en rent allmän koll på verkligheten som de lever i verkar saknas. Se bara på Sarah Palin till exempel.Glöm inte att hon delade ut julklappar till dom hemlösa i stockholm också...
Sin egen jul-cd...
Det verkar vara något med jesusmänniskorna som gör att de tappar fotfästet i annat om de tror riktigt mycket. Då pratar jag inte enbart om att de verkligen tror på kreationism. Utan att det där med en rent allmän koll på verkligheten som de lever i verkar saknas. Se bara på Sarah Palin till exempel.
För den som älskar att hata Sarah Palin kan jag rekommendera denna dokumentärfilm: http://svtplay.se/v/2754856/dox/sar...364142,1,f,-1/pl,v,,2767500/sb,p129798,1,f,-1
Hon är nog kapabel att ge mer trygghet, värme och omvårdnad till ett barn än vad många andra föräldrar förmår. Bara att hoppas att den religiösa indoktrineringen inte blir för stor.Så varför inte Carola som morsa. Här är det uppenbarligen en kvinna som faktiskt bryr sig. Tror inte hon är sämre än någon annan.
Hon är nog kapabel att ge mer trygghet, värme och omvårdnad till ett barn än vad många andra föräldrar förmår. Bara att hoppas att den religiösa indoktrineringen inte blir för stor.![]()
Har inget emot troende i allmänhet, däremot kan man ha en del åsikter om nivån på det hela ibland.Vad jag vet har alla barnhem i Sydafrika som svenskar kan adoptera från krav på att man är troende. Dvs ungen i fråga hade hamnat hos någon troende oavsett om det var Carola eller någon annan som blev tilldelad henne.
Vad jag vet har alla barnhem i Sydafrika som svenskar kan adoptera från krav på att man är troende. Dvs ungen i fråga hade hamnat hos någon troende oavsett om det var Carola eller någon annan som blev tilldelad henne.
Även om Carola är sjukt obehaglig och verklighetsfrånvänd så verkar hon ju tycka väldigt mycket om ungen, vilket till slut är det viktigaste.
Över....du verkar vara ett nyreggat troll.
Fortsätt som du gör så ska du se att din vistelse här blir väldigt kort men intensiv.![]()
Att vuxna tycker väldigt mycket om barn är inte alltid en bra signal.
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner
En exklusiv motorcykel med ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Vision CE
På IAA Mobility 2025-mässan... |
![]() |
Höstrusch för våra fotografer
Inte bara sommarmånaderna, ... |
![]() |
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär
Efter nästan två decennier ... |