Din Mamma!

Lägg ner.
Komma med ett rasistiskt uttalande och kalla mej loser. Är du så korkad eller spelar du bara?

Hette snubben Sky? vad hette brorsan, Sås!

Japp. Men inte Sky så som i mat. Utan Sky som i himmel på Engelska.
Så brorsan borde hetat Star för att hålla oss till rätt tema. Kallades Starr då Sky var blind för räkningar.

Last edited:
Jag tyckte det var skoj när hon hälsade på sitt jordbävningsdrabbade fadderbarn.
Hon tog med en present.
En flaska parfym.

Men som Jonathan Unge sa:
"Hon kan ju ha den som tändvätska när hon kremerar sina döda föräldrar."

Glöm inte att hon delade ut julklappar till dom hemlösa i stockholm också...

Sin egen jul-cd...

Det finns så jävla många kassa föräldrar. Som är mer intresseade av vintetran och att döva bort den bistra verkligheten. Än att bry sig det minsta om sina kids.

Scenario ur verkligheten.

Polisen ringer till förälder en lördagkväll.
"Vi har ditt barn här i ett icke lämpligt tillstånd, han behöver bli hämtad"
"Meeen.....vaffan...jag har ju precis tagit ett glas vin...kan inte ni fixa det..!?

Tackar...tackar!! Så mycket för den ungen.

Så varför inte Carola som morsa. Här är det uppenbarligen en kvinna som faktiskt bryr sig. Tror inte hon är sämre än någon annan.

Last edited:
Över....du verkar vara ett nyreggat troll.
Fortsätt som du gör så ska du se att din vistelse här blir väldigt kort men intensiv. :tummenupp
Han är ett OMreggat troll.

Vistelsen för förra nicket blev relativt kort. Och 'Över' har redan fått en publik varning från Swedie att han är på väg att åka ut igen.

Glöm inte att hon delade ut julklappar till dom hemlösa i stockholm också...

Sin egen jul-cd...
Det verkar vara något med jesusmänniskorna som gör att de tappar fotfästet i annat om de tror riktigt mycket. Då pratar jag inte enbart om att de verkligen tror på kreationism. Utan att det där med en rent allmän koll på verkligheten som de lever i verkar saknas. Se bara på Sarah Palin till exempel.

För den som älskar att hata Sarah Palin kan jag rekommendera denna dokumentärfilm: http://svtplay.se/v/2754856/dox/sar...364142,1,f,-1/pl,v,,2767500/sb,p129798,1,f,-1

Det verkar vara något med jesusmänniskorna som gör att de tappar fotfästet i annat om de tror riktigt mycket. Då pratar jag inte enbart om att de verkligen tror på kreationism. Utan att det där med en rent allmän koll på verkligheten som de lever i verkar saknas. Se bara på Sarah Palin till exempel.

För den som älskar att hata Sarah Palin kan jag rekommendera denna dokumentärfilm: http://svtplay.se/v/2754856/dox/sar...364142,1,f,-1/pl,v,,2767500/sb,p129798,1,f,-1

Instämmer! Absurt bra dokumentär om man bara vill hata lite en kväll.

Tror att ungen kommer få det avsevärt mycket bättre i Sverige hos Carola (herre jävlar sitter jag verkligen och skriver detta?:va) än i sitt ursprungsland. Även om Carola är sjukt obehaglig och verklighetsfrånvänd så verkar hon ju tycka väldigt mycket om ungen, vilket till slut är det viktigaste.

Hur hemskt det än känns att säga är Carola inte i toppen av listan över dåliga föräldrar. Det finns alldeles för många dåliga föräldrar i världen.

Dumb people have out-fucked the smart people.:huvet

Så varför inte Carola som morsa. Här är det uppenbarligen en kvinna som faktiskt bryr sig. Tror inte hon är sämre än någon annan.
Hon är nog kapabel att ge mer trygghet, värme och omvårdnad till ett barn än vad många andra föräldrar förmår. Bara att hoppas att den religiösa indoktrineringen inte blir för stor. :gnissla

Hon är nog kapabel att ge mer trygghet, värme och omvårdnad till ett barn än vad många andra föräldrar förmår. Bara att hoppas att den religiösa indoktrineringen inte blir för stor. :gnissla

Vad jag vet har alla barnhem i Sydafrika som svenskar kan adoptera från krav på att man är troende. Dvs ungen i fråga hade hamnat hos någon troende oavsett om det var Carola eller någon annan som blev tilldelad henne.

Å andra sidan tror jag inte det automatiskt att det är en dålig sak att bli uppfostrad av troende föräldrar. Får bara hoppas att hon inte slänger en blomkruka på ungen när hon blir "använd" av Jesus/Gud :crash

Edit: Sen när det gäller kommentarer som Carola Häggkvist har varit i n*****land och köpt ny bebis., Sonen Amadeus lär bli överlycklig när Rinkeby flyttar in. så blir man ju bara så trött. Fast å andra sidan förväntade man sig inte väntade man inte mer från dessa två...

Last edited:
Vad jag vet har alla barnhem i Sydafrika som svenskar kan adoptera från krav på att man är troende. Dvs ungen i fråga hade hamnat hos någon troende oavsett om det var Carola eller någon annan som blev tilldelad henne.
Har inget emot troende i allmänhet, däremot kan man ha en del åsikter om nivån på det hela ibland.

"Det var härligt att få sjunga och bara ”kick some flowers”." :hihi

flowers.jpg

Det tror jag inte.
En bekant har alldeles nyligen adopterat en unge från Sydafrika och de är inte religiösa.
Så det är inte bara jesusstollar som får hämta negervalpar.

Även om Carola är sjukt obehaglig och verklighetsfrånvänd så verkar hon ju tycka väldigt mycket om ungen, vilket till slut är det viktigaste.

Att vuxna tycker väldigt mycket om barn är inte alltid en bra signal.

Vad tror ni, på tal om det, om att som karriä^h^h^h^h^h^hkärleksbarn ha Eskil "Syltburken" Erlandsson som pappa.
0465398691116_max.jpg

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...