Din Mamma!

shit va allt spårar ur på SH numer...SH är en spinoff site till många andra " hjälpjagharPMS " siter..

shit gott folk..ut och gasa hoj nu..el ja nee det får man ju inte..man kan ju dö..skrämma livet ur ngt tant och bryta lite trafikregler...bla bla bla

Jag tyckte det var skoj när hon hälsade på sitt jordbävningsdrabbade fadderbarn.
Hon tog med en present.
En flaska parfym.

Jag har också läst det där. Och vid nåt tillfälle hade hon med sina CD-skivor som jag bara kan anta att infödingarna försökte använde som jaktvapen.

Men är det verkligen helt sant? Är det inte bara något som är taget ur sitt sammanhang, för ingen jävel kan väl vara så DUM?!

Jag har också läst det där. Och vid nåt tillfälle hade hon med sina CD-skivor som jag bara kan anta att infödingarna försökte använde som jaktvapen.

Men är det verkligen helt sant? Är det inte bara något som är taget ur sitt sammanhang, för ingen jävel kan väl vara så DUM?!

CD skivorna delade hon ut till hemlösa här i Sverige: http://www.dagen.se/dagen/article.aspx?id=203867

Kvinnan är precis så dum, hon behöver ingen hjälp.

Vad är det för kul som är föbjudet? Att säga n---r? Tror själv att jag kan hitta andra nöjen i livet men jag kan förstå att det kan vara jobbigt för vissa. :rolleyes:

Den där knappen "svara med citat" verkar jäkligt svår för mig att finna. Mitt inlägg var mer kopplat till det föregående avseende hojkörning. Men jag glömde att detta inte var ett hojforum :rolleyes:

Vad jag kan läsa så är den enda adoptionsorganisation i Sverige som adopterar via Sydafrika den största, Adoptions Centrum (AC). Enligt dom gäller följande vid adoption från det barnhem dom har sammarbete med i landet: http://www.adoptionscentrum.se/sv/Adoption/Landerna/Sydafrika/Adoption/

Generella krav på adoptivföräldrar
[...]
En personlig kristen tro. Religionen genomsyrar påtagligt hela det sydafrikanska samhället på ett sätt som vi inte är vana vid i Sverige. Abba är en kristen organisation och alla som arbetar inom organisationen - även de som är ideellt engagerade - har en stark kristen tro. Det är viktigt för dem att familjer som adopterar härifrån har ett kristet engagemang och kan sätta ord på sin relation till Kristus. De mammor, som lämnar sina barn för adoption via Abba, har valt just dem för att de har ett kristet budskap i sitt arbete. Och de barnhem som vill att Abba bistår dem i att finna familj till barnen, är barnhem med ett djupt kristet engagemang. Det är alltså ett stort förtroende från Abbas sida, då de presenterar ert album för en mamma, alternativt utser er som förälder till ett barn.

Vet förvisso inte på hur hårda dom är på det i praktiken, men jag skulle vara förvånad om man inte åtminstone bekänner sig som kristen i kommunens familjenämnds utredning (där just religiös livsåskådning är en av punkterna). Säker på att dom inte är lite jesusstolliga i smyg?

De är garanterat inte det minsta religiösa.
Jag har dock inget emot religiösa människor i allmänhet.
Jag är ju smålänning.
Men någon fördel ser jag det inte som.

Nä, det finns alltid undantag. Men man får väll ändå utgå ifrån att majoriteten har en normal syn på saker och ting.

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park