Din mamma?

smallsocks skrev:
2398453 ehh hon var het.. eller?

För guds skull, kvinnan är 62 år. Tråden är inte av sexuell natur - enbart en lågmäld hyllning till våra mödrar.

Egentligen var det väl en parodi på Din hoj-tråden men det floppade ju lite nu när den blev flyttad. Så nu får den vara vad den är. Dock är det lite ont om bilder. C'mon!

Don Quixote skrev:
2398503 För guds skull, kvinnan är 62 år. Tråden är inte av sexuell natur - enbart en lågmäld hyllning till våra mödrar.

Egentligen var det väl en parodi på Din hoj-tråden men det floppade ju lite nu när den blev flyttad. Så nu får den vara vad den är. Dock är det lite ont om bilder. C'mon!

hon kan ju vara het fast hon är 62 år utan att skämmas eller överdriva... Man ser ju att hon var het när hon var ung på 60 talet :)

långsökt paradi föresten...

HanneZ skrev:
2398371 Ey, va sa du om min mamma? :mad:

Det här är en typiskt nedsättande kommentar om invandrare, du anspelar på seglivade myter och är en del av den strukturella rasismen.

fy fan

Markus skrev:
2398527 Det här är en typiskt nedsättande kommentar om invandrare, du anspelar på seglivade myter och är en del av den strukturella rasismen.

fy fan

Hade du bott i Landskrona så hade du märkt att det verkligen inte är en seglivad myt. Det är ett uttryck som väcker stor förargelse, framförallt bland andragenerationens invandrare i tonåren.

Markus skrev:
2398527 Det här är en typiskt nedsättande kommentar om invandrare, du anspelar på seglivade myter och är en del av den strukturella rasismen.

fy fan
Myt? Det märks att du aldrig pratat med en invandrare :hihi

Nån rasism hittar jag inte i mitt inlägg, vad är det för fel med att ta sin mamma i försvar?

Det finns massor av snygga å trevliga mammor , i alla åldrar....från unga till gamla.

Alla har en mamma, utom de extrema fall av dårar som tillverkats i ett provrör å sedan utvecklats på ett lab....sen dyker dessa upp på SH ....

Don Quixote skrev:
2398503 För guds skull, kvinnan är 62 år. Tråden är inte av sexuell natur - enbart en lågmäld hyllning till våra mödrar.

C'mon!

Du ska vara stolt över din mamma,hon är riktigt snygg.

Last edited:
Jag har ingen bild att dela med mig av, MEN, jag har en bild av min mamma i plånbolken, det enda fotot jag har i min plånbok.... :pannkyss

HanneZ skrev:
2398696 Myt? Det märks att du aldrig pratat med en invandrare :hihi

Nån rasism hittar jag inte i mitt inlägg, vad är det för fel med att ta sin mamma i försvar?

Typiskt stereotyp uppfattning som visar på den dolda och strukturella rasismen i vårat samhälle, jag ska anmäla ditt inlägg, det är mycket upprörande. Jag känner massor med invandrare, ingen pratar mer om sin mamma än du eller jag, oavsett hudfärg. Tycker du borde bannas, jag är väldigt upprörd, jag tänker inte diskutera på dina villkor.

Markus skrev:
2398778 Typiskt stereotyp uppfattning som visar på den dolda och strukturella rasismen i vårat samhälle, jag ska anmäla ditt inlägg, det är mycket upprörande. Jag känner massor med invandrare, ingen pratar mer om sin mamma än du eller jag, oavsett hudfärg. Tycker du borde bannas, jag är väldigt upprörd, jag tänker inte diskutera på dina villkor.

:rofl :hihi

Idag är du faktiskt riktigt rolig ju.

Don Quixote skrev:

Ser ju ut som 34 ;)

På bilden i fråga är hon 59. Men det tar enligt henne själv längre o längre på morgonen att få ordning på utseendet ;)

Dissa inte DQ. Min morsa ger mig 10 000-talskronor om året. Sådant måste hyllas. Morsan äger. Gissa vem som är vem...

Bifogat

• mamma.jpg
    mamma.jpg
    87.6 KB · Visningar: 90
  • mammas jenny.jpg
    mammas jenny.jpg
    99 KB · Visningar: 127
Macho Woman skrev:
2399949 Dissa inte DQ. Min morsa ger mig 10 000-talskronor om året. Sådant måste hyllas. Morsan äger. Gissa vem som är vem...
Hon till vänster är du?
Har jag fel?

Edit: Efter några sekunders studerande kommer jag fram till att den högra bilden föreställer en yngre person och därmed anser jag att det borde egentligen vara du. Förlåt mig för mitt misstag. :tomten

Edit2: Jag tycker också om min mamma.. Har dock ingen bild på henne.

Last edited:
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...